| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد

رئال همین را می‌خواست

قولی که امباپه داد: عبور از رونالدو و 450 گل!

وقتی از کیلیان امباپه در مورد رکورهای رونالدو در رئال سوال شد، او با اعتماد به نفس وعده ای داد که همه را هیجان زده کرد.

قولی که امباپه داد: عبور از رونالدو و 450 گل!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، امباپه وقتی به این فکر می کند که آیا می تواند به 50 گلی که کریستیانو رونالدو، هر سال در رئال مادرید به طور میانگین به ثمر می رساند، برسد، نگران نمی شود. او در واقع با همین هدف به رئال مادرید پیوسته تا تاریخ خودش را بنویسد.

کیلیان امباپه اولین بازی رسمی خود را با رئال مادرید را چهارشنبه گذشته در ورشو انجام داد. این دیگر یک رویا نبود، واقعیت بود، چیزی که رئال مادرید از سال 2017 به دنبال آن بود، زمانی که ستاره  فرانسوی به عنوان یک پدیده وارد صحنه شد و در لیگ قهرمانان اروپا با موناکو همه را ویران کرد. او حالا بعد از هفت سال کشمکش بازیکن رئال است. در آن مقطع حضور مثلث بی‌بی‌سی در رئال مادرید، انتقال او را غیرممکن کرد، بنابراین کیلیان به پاریس رفت تا ابتدا دِینش را به تیم شهرش ادا کند.

 

bx011uci

و این سفر هفت ساله شروع شد که در آن او هر تابستان رویای بازی برای رئال را می دید و چند بار نزدیک بود که به آن برسد، اما هرگز خوش شانس نبود. در سال 2024 که قراردادش با پاری سن ژرمن به پایان رسید، دیگر هیچ بهانه ای وجود نداشت و رویای کیلیان که در کودکی اتاقش را با پوسترهایی از کریستیانو با پیراهن رئال تزئین کرده بود، محقق شد: «خیلی وقت بود که منتظر این لحظه بودم. فرصت برای بازی با این پیراهن، با این نشان و افتخارآفرینی برای رئال. این یک لحظه عالی برای من است. وقتی برای رئال مادرید بازی می کنید هیچ محدودیتی ندارید. ما روز به روز پیشرفت می کنیم و شب هایی باورنکردنی خواهیم داشت.»

و امباپه کارش را با پیراهن رئال به بهترین شکل با کسب سوپرجام اروپا و گلزنی آغاز کرد. در حال حاضر او میانگین یک گل در هر بازی دارد.

 

05ejtohf

چالش او حفظ این میاگین و نزدیک شدن هر چه بیشتر به الگوی خود، کریستیانو رونالدو است که پس از به ثمر رساندن 450 گل در 9 فصل، یا به عبارتی 50 گل در هر فصل، رئال را ترک کرد.

بعد از فتح سوپرجام وقتی از او در این مورد سوال شد، خم به ابرو نیاورد و بدون هیچ نگرانی در چهره اش گفت: «ما رئال مادرید هستیم، هیچ محدودیتی نداریم. اگر باید 50 گل بزنم، پس خواهم زد.»

 

dqdnmqfd

برای بردن توپ طلا، او البته که به چیزهایی فراتر از گلزنی نیاز خواهد داشت، اما همین حالا رکوردهایی دارد که به آن افتخار می کند: کیلیان بازیکنی در پنج لیگ اصلی اروپا است که بیشترین گل را در سال 2024 به ثمر رسانده است (24 گل در همه مسابقات) و با هشت پاس گل بیشتر از هر کسی در گل های تیمش نقش داشته است (روی 32 گل). او در 27 بازی به این رکورد دست یافته است. یکی از این گل ها برای رئال بوده و او خیلی زود نیز قول گل های بسیار بسیار بیشتری را داده است. کار او از امشب در لالیگا شروع خواهد شد و باید گفت که روی حرف کیلیان حساب کنید، او آمده تا رونالدویی دیگر برای رئال باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار