| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد

بنزما: نمی‌خواهم از فصل گذشته حرف بزنم

کریم بنزما می‌گوید دوست ندارد خاطرات فصل گذشته را یادآوری کند و به دنبال کسب موفقیت با الاتحاد در فصل جدید رقابت‌های لیگ عربستان است.

 بنزما: نمی‌خواهم از فصل گذشته حرف بزنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، کریم بنزما که پس از پیوستن به باشگاه الاتحاد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته بازوبند کاپیتانی این تیم را هم در اختیار دارد معتقد است که خریدهای این باشگاه در پنجره تابستانی امسال هنوز تمام نشده است و باید منتظر حضور ستاره‌های بیشتر در این تیم باشیم.

او در گفت‌وگو با الشرق الاوسط پس از دیدار دوستانه برابر القادسیه که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید اظهار داشت: «باید ببینیم که چه اتفاقی در پنجره تابستانی رخ خواهد داد. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. باشگاه در حال کار روی جذب بازیکنان بیشتر است. پیش از آغاز اولین بازی در لیگ مسائل بسیاری مشخص خواهد شد.»

الاتحاد باید روز شنبه هفته آینده در اولین دیدارش از هفته اول رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان روبه‌روی الاخدود به میدان برود و امیدوار است که بتواند با کسب پیروزی در این بازی، قدم اول را قدرتمندانه برای ادامه مسابقات بردارد.

این ستاره فرانسوی در ادامه اضافه کرد: «اگر فقط بخواهم یک پیام برای هواداران داشته باشم، این است: امیدوارم که فصل خیلی خوبی در پیش داشته باشیم. بردهای بسیاری به دست آوریم. با تمام وجود می‌جنگیم تا هواداران الاتحاد را سربلند کنیم.»

بنزما همچنین از پاسخ دادن به سوالی درباره فصل گذشته سر باز زد و گفت: «گذشته برای من تمام شده است و من نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم. حالا فصلی جدید در پیش داریم و بی‌صبرانه منتظر شروعش هستیم.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار