| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

ستاره آلمانی به سیم آخر زد

پیام شوکه کننده گوندوگان به سیتی: می‌خواهم برگردم!

ایلکای گوندوگان در تماسی با مدیران منچسترسیتی اعلام کرده است که دوست دارد به این باشگاه برگردد.

پیام شوکه کننده گوندوگان به سیتی: می‌خواهم برگردم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، گوندوگان در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۳ پیراهن منچستر سیتی را به تن داشت و توانست موفقیت‌های بسیاری را به همراه این تیم به دست آورد که از جمله آنها کسب چند عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و همچنین قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود.

این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که سیتی را ترک کند تا تجربه جدیدی را در دوران فوتبال به دست آورد و راهی بارسلونا شد اما شرایط مطابق تصورش نبود و او فصل چندان خوبی را با این تیم سپری نکرد و در نهایت هم جامی به دست نیاورد.

در روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر جدایی او از بارسلونا در روزهای پیش رو و پیشنهادهایی که از چند باشگاه از جمله باشگاه‌های عربستانی به دستش رسیده بود منتشر شده بود اما روزنامه اسپورت روز گذشته فاش کرد که این ستاره آلمانی در گفت‌وگویی که با مدیران بارسا داشته از آنها خواسته است که با جدایی‌اش موافقت کنند.

گوندوگان در فاصله چند ساعت پیش از شروع بازی برابر والنسیا در اولین هفته از فصل جدید رقابت‌های لالیگا از فهرست بارسا حذف شد تا این شایعات کاملا جدی به نظر برسند و باعث نگرانی هواداران بارسا شوند که علاقه زیادی به این بازیکن باتجربه دارند و حالا ادعای عجیب‌تری در این زمینه مطرح شده است.

رادیو کاتالونیا خبر داده است که این بازیکن در روزهای گذشته با مدیران منچسترسیتی در تماس بوده و به آنها اعلام کرده که دوست دارد بار دیگر پیراهن این تیم را به تن کند. این باشگاه هم تمایل زیادی به بازگشت او و آغاز مذاکرات در این زمینه دارد و به نظر می‌رسد که این اتفاق تا پیش از بسته شدن پنجره تابستانی در پایان آگوست کاملا محتمل است و باید دید که شرایط با بارسا به چه شکل پیش خواهد رفت.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار