| کد مطلب: ۱۱۳۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد

سپاهان آماده بزرگ‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر

​پیوستن استیون انزونزی قهرمان جهان به سپاهان جدی شده و انتشار عکس‌های حضور او در اصفهان نگاه رسانه‌های فرانسوی را به خود معطوف کرده است.

سپاهان آماده بزرگ‌ترین انتقال تاریخ لیگ برتر

به گزارش آرمان ملی آنلاین، صبح روز شنبه خبر حضور انزونزی در ایران منتشر شد و ساعاتی بعد باشگاه سپاهان به‌صورت رسمی از این خبر پرده برداشت و قاب‌هایی از اسقبال رسمی به نمایش گذاشت.

سپاهانی‌ها که چند هفته‌ای بود شرایط حضور قهرمان سابق جهان و کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه را دنبال می‌کردند، سرانجام با کمک دابو و استفاده از تجربه خوشایند حضور این بازیکن در ایران با این بازیکن فرانسوی به توافق رسیدند و اگر مشکلی ایجاد نشود، او با پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی به عضویت رسمی سپاهان درخواهد آمد.

این انتقال حالا مورد توجه رسانه‌های فرانسوی هم قرار گرفته و آن‌ها با انتشار عکس‌های او در ایران به این موضوع پرداخته‌اند. مرکاتو درباره این انتقال نوشته است: با توجه به عکس منتشر شده در فضای مجازی استیون انزونزی احتمالا با باشگاه ایرانی سپاهان قرارداد امضا خواهد کرد. بنابراین، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ به برایان دابو، که پیش‌تر برای مون‌پلیه و سنت‌اتین بازی می‌کرد، خواهد پیوست.

زندگی حرفه‌ای او ظاهری شبیه یک پرنده در سفر است. استیون انزونزی در ۳۵ سالگی در آستانه پیوستن به باشگاه ایرانی سپاهان است و به این ترتیب هفتمین کشور متفاوت پس از فرانسه، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و قطر را کشف می‌کند. باشگاه جدید او مستقر در شهر اصفهان با انتشار عکسی از قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که او پا به ایران گذاشته است.

برایان دابو بازیکن دیگری است که سابقه بازی در لیگ یک فرانسه را دارد و حالا با انزونزی در تیمی بازی خواهد کرد که سال گذشته پس از پرسپولیس و استقلال مقام سوم را به خود در لیگ اختصاص داد. البته انزونزی در ایران تنها نیست. اکنون دو بازیکن سابق لیگ یک هم هستند که در استقلال بازی می‌کنند و تابستان امسال قرارداد بسته‌اند؛ گائل کاکوتا که از آمیان به استقلال رفته و دیدیه اندونگ که سال گذشته در الریان بازی می‌کرد.

با این وصف این انتقال کاملا جدی شده و اگر مشکلی ویژه‌ای ایجاد نشود به‌زودی عکس‌های عقد قرارداد رسمی استیون انزونزی ۱۹۶ سانتری‌متری با سپاهان امضا خواهد شد و او به بزرگ‌ترین خرید تیم‌های ایران در تاریخ ۲۴ ساله لیگ برتر تبدیل می‌شود؛ هافبک خلاق و دقیقی که در تیم‌های خود در قامت یک ستاره ظاهر می‌شد و حالا می‌خواهد چنین نقشی را در فوتبال ایران و در ترکیب سپاهان ایفا کند که برای اهالی فوتبال و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در ایران و به ویژه اصفهان بسیار جذاب خواهد بود.

انزونزی که پیش‌تر یک قهرمانی در لیگ اروپا را با سویا تجربه کرده و مهم‌ترین عنوانش قهرمانی با فرانسه در جام جهانی است، حالا در ایران با سپاهان برای کسب سه جام تلاش می‌کند و می‌تواند به افزایش افتخارات تیمی‌اش امیدوار باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار