| کد مطلب: ۱۱۳۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

اظهارنظر عجیب نکونام درباره مرادمند

حضور محمد حسین مرادمند روی سکوهای ورزشگاه سردار آزادگان قزوین شائبه‌ها درباره ادامه حضور همکاری اش با تیم استقلال را افزایش داد.

اظهارنظر عجیب نکونام درباره مرادمند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر قزوین خبرنگاران درباره وضعیت محمد حسین مرادمند از جواد نکونام سوال کردند که سرمربی استقلال با یک پاسخ محکم همه علامت‌های سوال درباره وضعیت مرادمند را پاسخ داد. سرمربی استقلال وقتی با پرسشی درباره شرایط محمد حسین مرادمند مورد سوال قرار گرفت گفت: "لطفاً در مورد کسانی که در تیم هستند سوال کنید!" ...و با این پاسخ شفاف مشخص کرد که این بازیکن در چارچوب تاکتیکی تیم و کادر بازیکنانش جایی ندارد.

استقلال در حال حاضر با در اختیار داشتن بازیکنانی همچون رافایل سیلوا، آرمین سهرابیان، سامان فلاح و ایمان سلیمی در پست دفاع میانی - هم پست با مرادمند - را در اختیار دارد. ضمن اینکه گفته می‌شود اختلاف نظرهایی که طی هفته‌های اخیر به وجود آمده همه مسیرها برای همکاری دوباره مرادمند و جواد نکونام را مسدود کرده است.

اما از سوی دیگر و با توجه به همشهری بودن مرادمند و محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان که هر دو متولد اصفهان هستند و ذکر این نکته که تیم مس رفسنجان در خط دفاع با کمبود بازیکنان با تجربه‌ای مثل مرادمند مواجه است شنیده می‌شود این تیم به مرادمند پیشنهاد داده این فصل برای مس رفسنجان و زیر نظر محرم نویدکیا توپ بزند. تیم مس رفسنجان با شکست ۰-۲ از تراکتور در پایان هفته اول در رده شانزدهم و پایین جدول قرار گرفت.

از سوی دیگر و از خوزستان نیز خبر می‌رسد تیم فولاد نیز برای تکمیل کادر بازیکنان خود در پست دفاع با مدیر برنامه‌های مرادمند صحبت‌های ابتدایی را انجام داده و این احتمال وجود دارد که این بازیکن دوباره شاگرد یحیی گل محمدی بشود.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار