| کد مطلب: ۱۱۳۳۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

آنچلوتی: یک استعداد خارق العاده وارد رئال شد!

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بازی با مایورکا از کیلیان امباپه و شروع با گلزنی او در رئال تمجید کرد.

آنچلوتی: یک استعداد خارق العاده وارد رئال شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، رئال مادرید فردا شب در زمین مایورکا کار خود برای دفاع از قهرمانی لالیگا را شروع خواهد کرد در حالی که پس از فتح سوپرجام اروپا روحیه بالایی نیز دارد.

کارلو آنچلونی در نشست خبری خود و در مورد شروع لالیگا گفت: «فردا لیگ برای ما آغاز می شود و با تمام امید به حفظ عنوان قهرمانی کار را آغاز خواهیم کرد. مربی دیگری به مایورکا آمده است که بسیار متخصص و تواناست و ما باید برای پیروزی باید سخت بجنگیم.»

انتظارات بالا از رئال: «هنوز معلوم نیست چند مسابقه باید انجام دهیم، دو تورنمنت غیر از رقابت های داخلی قطعی است (جام جهانی باشگاهی و بین قاره ای). اما ما در همه بازی ها و در هر تورنمتی برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد. هفتگانه؟ هیچکس اینجا در این مورد صحبت نمی کند. در مورد بازی هایی که باید انجام دهیم، صحبت می کنیم.»

درخشش رودریگو: «او به تیم کمک زیادی می کند در سوپرجام اروپا زمانی که ما به 2-4-4 رفتیم، نقش او کلیدی شد و او این کار را خیلی خوب و با تمرکز بالا انجام داد. داده ها می گوید که رودریگو در دفاع و حمله بسیار موثر است».

سیستم چرخشی و چند تغییر پست: « شاید تغییراتی داشته باشیم. وضعیت بلینگام نسبت به فصل قبل تغییر نکرده است و او در مرکز زمین متمایل به سمت چپ بازی می کند. گاهی اوقات برای گرفتن توپ عقب می آید. او برای رفتن به خط حمله آزاد است. باید تیم را برای بازی فردا ارزیابی کنم و ممکن است تغییراتی داشته باشد، شاید هم نه. ما در حال بررسی این موضوع هستیم که به دلیل فشردگی بازی ها و تقویم طولانی به بازیکنان فرصت بیشتری برای استراحت بدهیم و حتی مرخصی بیشتر برای تعطیلات هم فکر بدی نیست.»

[2064585]

خرید مدافع میانی دیگر: «تیم تکمیل است و باید منتظر بسته شدن بازار باشیم. ما فکر می کنیم آلابا در فرم خوبی برمی گردد. جوانانی داریم که می توانند بازی کنند. ما بدشانسی مصدومیت خوان مارتینز را داشتیم. آسنسیو و یاکوبو هم می توانند کمک کنمد.»

رسیدن به هفتگانه: «ما به واقعیت ها فکر می کنیم. به خصوص بازیکنان چون آنها هستند که بازی ها را انجام می دهند. آنها می دانند که برنده شدن چقدر دشوار است. بردن یک جام، کیفیت بالا می خواهد، فداکاری می خواهد و فکر کردن به هفتگانه از حالا درست نیست. بدیهی است که نمی توانیم از الان به اتفاقی که در ماه می رخ می دهد فکر کنیم، ما باید هر روز تلاش کنیم تا دارای شانس قهرمانی به مقطع پایانی فصل برسیم و در هر بازی پیروز شویم.»

جای خالی کروس: «بازی اول بدون او خوب پیش رفت ولی ما همیشه دلتنگ کروس خواهیم بود چون او بازیکن خاصی بود. یافتن یک بازیکن دیگر به جای کروس غیرممکن است و ما باید خود را تطبیق دهیم.»

فرم کیلیان امباپه: «اینجا در باشگاه همه تلاش می کنند تا بازیکنان جدید احساس راحتی کنند. استعداد خارق العاده ای وارد تیم شده است و باید به او کمک کنیم تا خودش را تطبیق دهد. کیلیان خیلی خوب، فروتن و بسیار جدی وارد رختکن شده و شروع خوبی هم داشته است.»

چالش دفاع از قهرمانی لالیگا: «در این لیگ باید با همه تیم ها مبارزه کنیم چون کیفیت فوتبال اسپانیا مشهود است. اسپانیا این را در یورو 2024 و المپیک نشان داد. بارسلونا و اتلتیکو به خوبی تقویت شده اند و ما باید در همه بازی ها سخت بجنگیم. امسال آفساید نیمه اتوماتیک کمی بیشتر به ما کمک می کند تا روند بازی کمتر متوقف شود.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار