| کد مطلب: ۱۱۳۳۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد

بازگشت ستاره تیم‌ملی به ترکیب پرسپولیس بعد از ۳۰۹ روز

​مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از نزدیک به یک سال دوری از میادین دوباره با لباس سرخ‌پوشان به میدان رفت.

بازگشت ستاره تیم‌ملی به ترکیب پرسپولیس بعد از ۳۰۹ روز

به گزارش آرمان ملی آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ بیست و چهارم در شرایطی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان رفت که در پایان این بازی مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا در نخستین گام قرمز‌ها ۲ امتیاز مهم و حساس را از دست بدهند.

نکته حائز اهمیت در این بازی حساس برای سرخ‌پوشان بازگشت مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش این تیم آن هم بعد از ۳۰۹ روز دوری از میادین به دلیل مصدومیت بوده است. پورعلی گنجی در ۲۵ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در جریان دیدار تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی فوتبال قطر در فینال جام بین‌المللی اردن از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شدید شد و تا شروع لیگ بیست و چهارم از میادین به دور بود. در نهایت خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در دقیقه ۸۷ بازی پورعلی‌گنجی را برای دقایقی به جایی فرشاد فرجی به میدان آورد تا این ستاره تیم ملی در شرایط بازی برای سرخ‌پوشان قرار گیرد.

گفتنی است پورعلی‌گنجی آخرین بار در ۱۶ مهر ماه سال ۱۴۰۲ در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در بازی با گل‌گهر سیرجان با لباس پرسپولیس به میدان رفت و حالا این بازیکن بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت سنگین به میادین بازگشته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار