| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

حالا هواداران لهستانی ستاره ایرانی را می‌خواهند

همه چیز درباره قلی‌زاده برعکس شد!

گزارش وبسایت کیبیک پوزانسکی از سایت‌های هوادار و نزدیک باشگاه لهستانی لخ‌پوزنان؛ ممکن است مذاکره برای جذب این ستاره ایرانی به بن‌بست بخورد.

همه چیز درباره قلی‌زاده برعکس شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، شایعه جدایی علی قلی‌زاده از لخ‌پوزنان بار دیگر داغ شده است، درحالی که به نظر می‌رسید وینگر ملی‌پوش ایرانی دوست دارد در لهستان به کار خود ادامه بدهد.

با این حال پس از شروع مجدد لیگ لهستان و عدم حضور ثابت قلی‌زاده در ترکیب لخ، با لیبل گرانترین خرید خارجی تاریخ لهستان فشارها را روی او افزایش داده و باشگاه نیز احتمالا به دنبال راهی برای پایان همکاری با این ستاره تکنیکی است که اقلا سه باشگاه بزرگ ایرانی با پول نقد او را می‌خواهند.

نکته اینجاست که قلی‌زاده در دو بازی آخر خود نمایش خوبی داشته و انتقادها از این بازیکن رو به کاهش است و شاید خود قلی‌زاده هم دوست ندارد در این مبارزه کم بیاورد. او آخرین بار به ورزش سه گفته بود دوست دارد همچنان در اروپا بماند.

این گزارش سایت کیبیک پوزانسکی درباره موضوع داغ جدایی قلی‌زاده و بازگشت احتمالی او به ایران پس از هشت سال حضور در فوتبال اروپاست:

بسیاری معتقد هستند که علی قلی‌زاده یکی از نمادهای سیاست نقل و انتقالاتی اشتباه باشگاه لخ پوزنان به حساب می‌آید. اگر حالا که این بازیکن بالاخره عملکرد مثبتی را به نمایش گذاشته و کیفیتش را در آخرین بازی به رخ حریفان و منتقدان کشیده تصمیم به فروشش گرفته شود، تضاد عجیبی برای این باشگاه خواهد بود.

 اما بسیاری از رسانه‌های ورزشی کشور لهستان مدعی شدند که این باشگاه قصد فروش او را دارد. پرسپولیس به عنوان مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران علاقه زیادی به جذب او پیدا کرده و توانایی مالی پرداخت هزینه لازم برای بازگشت این ستاره ایرانی به کشورش را هم دارد.

لخ‌پوزنان قرار بود مبلغ ۱.۸ میلیون یورو برای به خدمت گرفتن این بازیکن به شارلوا پرداخت کند. این مبلغ قابل توجهی با توجه به شرایط این باشگاه لهستانی بود، اما اگر او به ستاره این تیم تبدیل می‌شد، چندان هم غیرمنظقی به نظر نمی‌رسید. مشکل اینجاست که او با مصدومیت به این تیم اضافه شد و قرار بود در طول چند هفته درمان شود اما مشکلش نزدیک به شش ماه ادامه داشت. مصدومیت قلی‌زاده از ناحیه زانویش جدی بود و روند درمان طولانی مدتی داشت و این اتفاقات درست در زمانی رخ داد که تیمش به او نیاز داشت.

او پس از بهبود شرایطش به تیم ملی ایران برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در ابتدای سال جاری میلادی اضافه شد. این بازیکن قرار بود در بهار در دسترس تیمش قرار بگیرد اما نتوانست نمایش خاصی ارائه کند و در بسیاری از دیدارها حتی فرصت ارسال یک پاس گل هم نداشت، چه برسد به گل زدن.

بسیاری از رسانه‌ها و هواداران از چنین اتفاقی مایوس و ناامید بودند چون کارشناسانی که درخشش این بازیکن در لیگ بلژیک و پاس‌های خارق‌العاده و سرعت بالایش را به خاطر داشتند منتظر بودند که این ستاره ایرانی بتواند خیلی زود به یکی از بهترین بازیکنان لیگ لهستان تبدیل شود.

اما قلی‌زاده در فصل جدید با سلامت کامل وارد مسابقات شد و با این حال در مدت زمانی که فرصت برای حضور در زمین داشت، باز هم نمایش خاص و درخشانی را ارائه نکرد و فقط روی چند صحنه عملکرد قابل قبولی داشت. تا زمانی که نوبت به بازی برابر چزتوخوا رسید که قلی‌زاده در آن طبق معمول در نیمه دوم وارد زمین شد، اما برای اولین بار توانست مهارتش را با همکاری دیگر بازیکنان در ترکیب تیمش نشان دهد.

 این روند در بازی برابر راکوف هم تکرار شد و او توانست سازنده معدود موقعیت‌های گلزنی تیمش باشد، اما با این حال یک موقعیت خوب گلزنی را هم از دست داد. اما هواداران متوجه شدند که این بازیکن توانایی بازی در سطح بالایی را دارد و منتقدان تا حدی ساکت شدند.

هیچکس از تصمیم سرمربی خبر ندارد، اما اگر این ستاره ایرانی در دیدارهای پیش رو از دقیقه اول در ترکیب اصلی لخ‌پوزنان به میدان برود، هیچ هواداری به این تصمیم معترض نخواهد شد. این تیم در کناره‌ها کیفیت کافی را ندارد و قلی‌زاده می‌تواند هم به عنوان وینگر و هم بازی‌ساز برای تیمش به میدان برود.

لخ‌پوزنان افت قابل توجهی را در چند هفته اخیر داشته و این موضوع روی عملکرد او هم تاثیرگذار بوده است. هنوز کسی از برنامه‌های این باشگاه مطلع نیست و مشخص نیست که آیا آنها تصمیم به فروش او دارند یا خیر، اما از دست دادن چنین بازیکنی در این مقطع در واقع یک اشتباه نقل و انتقالاتی دیگر به حساب می‌آید.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار