| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

مشتری جذاب برای جانشین مسی: مورینیو!

ژوزه مورینیو مایل است آنسو فاتی را در روزهای باقی مانده از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

 مشتری جذاب برای جانشین مسی: مورینیو!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، آنسو فاتی که بسیاری از مدیران باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم امیدوار بودند که پس از جدایی لیونل مسی بتواند جای او را بگیرد و حتی پیراهن شماره ۱۰ بارسا را به او اهدا کردند، همچنان روزهای چندان خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

این بازیکن پس از مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله راهی برایتون شد و امیدوار بود که بتواند با درخشش در ترکیب این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بار دیگر جایگاهش را در بارسلونا به دست آورد اما شرایط به این شکل پیش نرفت.

این ستاره جوان اسپانیایی پس از پایان مهلت قراردادش بار دیگر در اختیار بارسلونا قرار گرفت و تمام تلاشش را کرد که بتواند نظر مساعد هانسی فلیک را جلب کند و فصل آینده توانایی‌هایش را در ترکیب بارسا نشان دهد اما این مربی آلمانی هم اعلام کرد که دیگر تمایلی به حفظ او ندارد و از مدیران این باشگاه خواست که برای فروش او اقدام کنند.

در روزهای اخیر نامه چند باشگاه اروپایی و عربستانی در کنار نام این بازیکن به گوش رسیده، اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که ژوزه مورینیو علاقه زیادی به همکاری با او دارد. این مربی پرتغالی هدایت فنرباغچه را از چند هفته قبل برعهده گرفته و حالا امیدوار است که بتواند این بازیکن را هرچه زودتر به خدمت بگیرد و انتظار می‌رود که به زودی تماس‌هایی بین دو باشگاه برقرار شود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار