| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۲۹
لینک کوتاه کپی شد

استارت استقلال با گل 3 امتیازی رامین /VAR برای استقلال خوش یمن بود

تیم استقلال در نخستین بازی فصل در مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه ۲-۱ پیروز شد.

استارت استقلال با گل 3 امتیازی رامین /VAR برای استقلال خوش یمن بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ استقلال از ساعت ۱۹:۳۷ امروز (با ۷ دقیقه تأخیر به دلیل آماده نبودن سیستم کمک داور ویدیویی) در هفته نخست مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف شمس‌آذر رفت و به برتری ۲-۱ دست یافت.

آرمان رمضانی در دقیقه ۵۴ و محمدحسین اسلامی در دقیقه ۳+۹۰ برای استقلال و محمد نسائی در دقیقه ۸۹ از روی نقطه پنالتی برای شمس‌آذر گلزنی کردند.

ترکیب شمس‌آذر: محمد امین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، میلاد فخرالدینی (۸۲ - حسین شهابی)، امیر محمد نسائی، مجتبی فخریان، نوید کومار (۷۴- خشایار زبرجد)، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و امید علیپور (۷۱- علی وزیری‌پناه).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور، جلال‌الدین ماشاریپوف، زبیر نیک‌نفس، رامین رضاییان، آرش رضاوند، آرمان رمضانی(۱+۹۰- علیرضا کوشکی)، روزبه چشمی و محمدحسین اسلامی.

داور بازی: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱: ضربه ایستگاهی علی آزادمنش از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۵: ضربه کرنر رامین رضاییان به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: خروج محمد امین رضایی از دروازه شمس آذر و اشتباه عجیب در دفع توپ میرفت که دروازه تیمش را با خطری جدی مواجه کند اما مسیر توپ به سمت کنار زمین عوض شد و با حضور به موقع مدافعان شمس آذر موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۳۱: شوت رامین رضاییان در داخل محوطه جریمه پس از برخورد به امین رضایی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۴: کرنر خطرناک رامین رضاییان با ضربه سر روزبه چشمی آبی‌ها را در موقعیت گل قرارداد اما مدافعان شمس آذر با دفع توپ مانع گلزنی استقلال شدند.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: سانتر خطرناک رامین رضاییان به داخل محوطه جریمه شمس آذر رسید اما تعادل آرمان رمضانی به هم خورد و آبی پوشان اعتقاد به پنالتی داشتند ولی با اعلام کمک داور ویدیویی بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه ۵۳: آرمان رضانی در میان تجمع مدافعان شمس آذر موقعیت خوبی پیدا کرد و استقلال را به گل اول رساند.

دقیقه ۵۹: کرنر خطرناک شمس آذری ها با دفع توپ مدافع استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۶۴: ارسال علی آزادمنش به کمک باد میرفت که شمس آذر را به گل تساوی برساند اما  سید حسین حسینی با نوک انگشتانش توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۶: تیم استقلال در ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد اما ارسال خطرناک آبی‌ها از جلوی پای ماشاریپوف رد شد و این موقعیت برای استقلال از دست رفت.

دقیقه ۷۹: شوت سنگین میلاد فخرالدینی با واکنش حسینی به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۳: فشار شمس آذر روی دروازه استقلال روی ضربه کرنر سید حسین حسینی دفع ناقصی داشت و توپ به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۸۵: این صحنه به VAR رفت و با اعلام کمک داور ویدیویی پنالتی برای شمس آذر اعلام شد.

دقیقه ۸۸: امیرمحمد نسایی پنالتی را برای شمس آذر به گل تساوی تبدیل کرد.

دقیقه ۸۹: آرش رضاوند در یک رفت و برگشت می‌توانست گل دوم استقلال را به ثمر برساند اما شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه شمس آذر به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ارسال رامین رضاییان با تکل مدافع شمس آذر تبدیل به گل به خودی شد.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار