| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد

نظر 4 داور درباره صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس

صحنه مشکوک بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.

نظر 4 داور درباره صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه امام خمینی اراک در هفته اول فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با استفاده سیستم کمک داور ویدئویی برگزار شد تا حواشی کمتری پیرامون قضاوت گروه داوری این مسابقه شکل بگیرد اما با این حال یک صحنه بحث برانگیز، قضاوت بیژن حیدری (داور) و موعود بنیادی‌فر (داور VAR) را تحت تأثیر قرار دارد.

در دقیقه ۸۳ و در شرایطی که بازی با تساوی ۱-۱ دنبال می‌شد، اوستون اورونوف پس از برخورد با مدافع حریف در محوطه جریمه سرنگون شد، اما در شرایطی که سرخ‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند، بیژن حیدری پس از مشورت با داوران VAR دستور به ادامه بازی داد.

این صحنه بحث‌برانگیز دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است:

محمدرضا ابوالفضلی: بازیکن مدافع اقدام به دفع توپ می‌نماید اما قبل از آن، مهاجم زودتر به توپ ضربه زده و آن را به هم‌تیمی خود پاس می‌دهد، هیچ‌گونه خطایی توسط مدافع بر روی مهاجم صورت نگرفت و برخورد به وجود آمده طبیعی بود. لذا ادامه بازی تصمیم درستی می‌باشد.

محمدحسین ترابیان: در این صحنه همزمان با تکل مدافع، مهاجم پس از پاس دادن توپ به هم‌دست خودش را پرت می‌کند که از مصدومیت احتمالی جلوگیری کند. ادامه بازی تصمیم صحیح داور در این صحنه بود.

سعید علینژادیان: در لحظه‌ای  که مدافع تیم سفید تکل می‌زند، یک بدن از بازیکن تیم قرمز جلوتر است و در ادامه بازیکن قرمز با مدافع برخورد می‌کند و سرنگون می‌شود. یک چلنج نرمال فوتبالی بود و ادامه بازی کاملا درست بود.

 حیدر سلیمانی: مهاجم پرسپولیس در دو صحنه در محوطه جریمه سرنگون می‌شود. بار اول خودش کنترل خودش را از دست می‌دهد و خطایی محسوب می‌شود و بار دوم هم تکل مدافع اصلا به سمت مهاجم نیست و هیچ تاثیری روی حرکت مهاجم ندارد. در واقع اورونوف است که در ادامه به پشت مدافع برخورد می‌کند و سرنگون می‌شود. بهترین تصمیم در این صحنه، ادامه بازی بود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار