| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

برای حضور در اولین بازی فصل با اسکوچیچ؛

ترکیب احتمالی متفاوت‌ترین تراکتور تاریخ!

تراکتور امسال قطعا متفاوت‌ترین تیم فوتبال تاریخ این باشگاه پرهوادار تبریزی محسوب می‌شود.

ترکیب احتمالی متفاوت‌ترین تراکتور تاریخ!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، با حضور سه ستاره شاخص پرسپولیس و انتقال آنها به تبریز تراکتور با قوی‌ترین ترکیب ممکن روی کاغذ وارد رقابت‌های لیگ برتر می‌شود. آنها در اسکواد یازده نفره خود از بازیکنان بسیار با کیفیت و خوبی استفاده می‌کنند که اغلب آنها سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را دارند و اگر از رحمان جعفری و سه بازیکن خارجی این تیم بگذریم انگار اسکوچیچ این بازیکنان را از اردوهای تیم ملی در دوره‌های مختلف تحویل گرفته است. 

تراکتور امروز در اولین مسابقه خود در این فصل مقابل مس رفسنجان قرار می‌گیرد که سال گذشته باعث حذف این تیم از جام حذفی و تغییر و تحولات بعدی و پایان همکاری با کادر قبلی شد؛ تیمی که با مربیگری محرم نویدکیا در آخرین بازی لیگ برتر در فصل گذشته شاهد تعیین قهرمان رقابت‌های لیگ بود.

 nqmtyreh

حالا رفسنجانی‌ها که در این سال‌ها لقمه‌ای گلوگیر برای تراکتور بوده‌اند در خانه و در ورزشگاه زیبای خود میزبان یکی از پرستاره‌ترین مجموعه‌های لیگ برتر هستند که حتی روی نیمکت ذخیره نیز بازیکن‌های قابل توجه و درجه یکی دارد. 

تراکتور همچنین جوان‌های خوبی دارد که در صورت لزوم وارد میدان خواهند شد و شاید کار را برای باتجربه‌ترها سخت کنند. 

آنها در این فصل با دو مهاجم (جعفری و اشترکال) نوک بازی می‌کنند و البته دراگان اسکوچیچ بسیار به دو وینگر سابق استقلال و پرسپولیسی‌اش (حسین زاده و ترابی) امیدوار است. 

 

birkbk5v

همچنین همه دوست دارند علیرضا بیرانوند را در لباس تیم جدیدش ببینند. آخرین باری که او با پرسپولیس به رفسنجان آمده در فصل گذشته بازی این دو تیم منجر به تغییر در پست مربیگری پرسپولیس شد! از آن روزها مدت زیادی می‌گذرد و حالا همه در انتظار رویت تراکتوری هستند که از جذاب‌ترین تیم‌های لیگ است؛ تیمی که حمایت هوادارانش را تا آخرین روز لیگ‌ برتر می‌خواهد. آنها برای جنگیدن برای عنوان قهرمانی وارد رقابت‌ها می‌شوند. 

 

45huwyu5

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل مس رفسنجان:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی، تومیسلاو اشترکال و رحمان جعفری

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار