| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد

سفر انتقامی پرسپولیس به جده عربستان

پرسپولیس برای اولین بار در ده سال اخیر به جده سفر خواهد کرد.

 سفر انتقامی پرسپولیس به جده عربستان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، قرعه‌کشی لیگ نخبگان برگزار شد و بر این اساس تیم پرسپولیس با سه تیم عربستانی، سه تیم قطری و دو تیم عراقی و ازبکستانی دیدار خواهد کرد. در این بین دیدار پرسپولیس و الاهلی از نکات جالب قرعه کشی است چرا که سرخپوشان در سال‌های گذشته دیدارهای جالبی با این تیم داشتند.

تقابل با الاهلی در خارج از خانه به منزله آن است که پرسپولیس باید راهی جده شود. پرسپولیس در لیگ قهرمانان دو بار به این شهر سفر کرده که هر دو بار برای دیدار با الاتحاد بوده است. آنها در سال 2011 با نتیجه سه بر یک مقابل تیم زرد و مشکی پوش عربستانی بازنده شدند که مازیار زارع تک گل این تیم را زد.

آخرین تقابل هم مربوط به مرحله یک هشتم نهایی 2012 است که تیم تحت هدایت مصطفی دنیزلی با نتیجه سه بر صفر برابر الاتحاد بازنده شد و با حذف از لیگ قهرمانان، جده را ترک کرد.

 پرسپولیس در حالی برای گرفتن انتقام دو شکست در لیگ قهرمانان راهی جده خواهد شد که از جام در جام 1992 خاطره خوشی از این شهر دارد. آنها در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه 1-1 الاتحاد را متوقف کردند تا با استفاده از پیروزی در دیدار خانگی، جواز صعود به فینال را کسب کنند. فینالی که البته با شکست مقابل نیسان ژاپن همراه شد.

keppmaeg

قرمزها در سال‌های گذشته چهار بار با الاهلی دیدار کردند که یک بار در مرحله یک‌چهارم نهایی 2018 بود که موفق شدند در زمین بی‌طرف الاهلی را حذف کنند. آنها همچنین در فصل 2019 هم با این تیم بازی کردند که دیدار رفت با پیروزی 2-0 پرسپولیس همراه بود و بازی برگشت با شکست 2-1، این باخت در نهایت منجر به حذف پرسپولیس شد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار