| کد مطلب: ۱۱۳۳۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد

کاپیتان پرسپولیس با گاریدو سرشاخ شد!

عملکرد نامطمئن امیری در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا گاریدو خیلی زود او را تعویض کند.

کاپیتان پرسپولیس با گاریدو سرشاخ شد!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع چپ اصلی خود یعنی عبدالکریم حسن و علی نعمتی را فروخت و هنوز مدافع چپی را جذب نکرده است. موضوعی که به یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران و کادر فنی پرسپولیس تبدیل شده است.

پرسپولیس بدون مدافع چپ تخصصی لیگ را شروع کرد و گاریدو مجبور شد از وحید امیری در آن پست استفاده کند. این درحالی است که همه فوتبالی‌ها می‌دانند کارایی آچار فرانسه قرمزها در جلوی زمین و در میانه میدان بیشتر است.

امیری به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود و سن مناسبی برای یک مدافع رونده که بتواند هم در دفاع و هم در حمله مشارکت کند، ندارد. در نیمه دوم بازی با ذوب آهن، امیری چند بار دور خورد و مقابل بازیکن مستقیم خود کم آورد.

موضوعی که گاریدو خیلی زود متوجه آن شد و دست به تعویض کاپیتان تیمش زد. سرمربی اسپانیایی مجبور شد ایوب العملود که ذاتا یک مدافع راست است را به سمت چپ خط دفاعی ببرد و یغوب براجعه جوان را در سمت راست بازی دهد.

تعویضی که نشان می‌دهد عملکرد امیری به خصوص در نیمه دوم خوب نبوده و به همین دلیل تعویض شد. نداشتن مدافع چپ تخصصی در همین بازی اول خودش را نشان داد و مشخص شد نگرانی هواداران پرسپولیس و اصرار آن‌ها برای جذب یک جانشین باکیفیت برای عبدالکریم حسن بی دلیل نبوده است. 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار