| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

آخرین خبر از پرونده پرسپولیس و بیرانوند

رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: در روزهای اخیر صحبتی در مورد پرونده پرسپولیس وبیرانوند نداشته ام.

آخرین خبر از پرونده پرسپولیس و بیرانوند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی نسبت به پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از آقای بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه زنی رسانه‌ای است.

وی اضافه کرد: البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت آقای بیرانوند و البته تبعات آنکه ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه زنی شده، از بین ده‌ها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده اند.

وی در پایان اظهار داشت: در مورد صحبتهای مالک باشگاه تراکتور که البته در جای خود قابلیت رسیدگی دارند، باید عرض کنم که اگر ایشان مطالبی برای بیان کردن دارند با استقبال منتظر شنیدن اظهارات ایشان هستیم. در مورد پرونده هم باید عرض کنم که به دور از هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای و مطالب حاشیه‌ای که بیان می‌شوند، در حال بررسی پرونده ایم که دو نکته در این پرونده مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.


 

منبع : افکار نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار