| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد

مرتضی فونی زاده:

آقای تاج چرا دنبال قاتل بروس‌لی هستید؟ / رامین رضاییان هنوز هم از خودمان است!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: بعد از دو ماه که همه اتفاقات پایان فصل گذشته را از یاد برده‌اند چه لزومی داشت آقای تاج وسط این گرما دنبال قاتل بروسلی بگردد!

آقای تاج چرا دنبال قاتل بروس‌لی هستید؟ / رامین رضاییان هنوز هم از خودمان است!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مرتضی فونی‌زاده بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در گفتگویی، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه بازگشت دوباره به لیگ برتر اظهار داشت: به طور کلی در تابستان امسال فصل نقل و انتقالات پررونقی را داشتیم. البته چند نفر از بچه‌های اصلی تیم ما رفتند که خب مهم نیست. رامین رضاییان هم به استقلال رفت که ما هنوز هم او را پرسپولیسی می‌دانیم. ولی خوشبختانه ۶۰ درصد تیم ما حفظ شد و نفرات جدیدی هم که آمدند خیلی غریبه نیستند. بعضی از آنها قبلاً در پرسپولیس بودند و بعضی دیگر هم می‌خواهند در پرسپولیس بزرگی کنند.

وی افزود: قطعاً پرسپولیس تحت هر شرایطی صلابت همیشگی‌اش را دارد ولی ما باید بدانیم که در شش بازی اول کار سختی در پیش داریم و باید از همین ابتدا مثل آخر لیگ به میدان برویم. بازی با ذوب آهن و بعد از آن تراکتور. دوباره فولاد با یحیی، بعد گل گهر سیرجان و قبل از دربی آلومینیوم اراک. در نهایت هم استقلال. این‌ها همه بازی‌های سختی هستند که می‌توانند سرنوشت قهرمانی ما را در همین ابتدای فصل رقم بزنند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره اظهار نظر اخیر تاج و "عذرخواهی از هواداران استقلال به دلیل به ثمر رسیدن گل آفساید در بازی پایانی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان" گفت: آقای تاج وسط این گرما دنبال قاتل بروسلی می‌گردد. حالا که بیش از دو ماه از پایان فصل گذشته و همه این موضوعات را رها کرده‌اند چه لزومی دارد ایشان برود سراغ این مسائل! این حرفا بیشتر به ضرر خودش است. آقای تاج! شما متولی فوتبال هستید و اگر ایرادی وجود داشته باشد قبل از هر کسی متوجه شماست. آیا شما نباید از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کنید؟ من نمی‌گویم ما از نبودن کمک داور ویدیویی سود نبردیم اما اگر سود هم بردیم ولی بیشتر ضرر کردیم. این رفتارها آن هم در آغاز مسابقات لیگ برتر وضعیت خوبی را پیش روی خودتان قرار نمی‌دهد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: آقای گاریدو هم باید خودش را در همین دو سه بازی اول نشان بدهد. البته او در بازی‌های دوستانه تغییرات زیادی در ترکیب اصلی تیم داد که مشخص می‌کرد می‌خواهد نفراتش را بشناسد. اما باید بداند که هوادار پرسپولیس از او توقع دارد در همین هفته‌های اول خودش را ثابت کند.

فنونی‌زاده همچنین درباره حریف هفته اول پرسپولیس گفت: همه حریفان برای ما حریف قوی و قدری هستند. همه می‌خواهند پرسپولیس را شکست بدهند. آقای ربیعی هم تیم‌هایش را خوب و با تدبیر به میدان می‌فرستد. البته ما تحت هر شرایطی پرسپولیسیم و هر کجا بازی کنیم و جلوی هر تیمی باشیم باید برنده شویم.

بازیکن قدیمی پرسپولیس همچنین درباره میزبانی این تیم در اراک گفت: گرچه در این زمین غریبه‌ایم اما در همه ایران طرفدار داریم. استان مرکزی و برو بچه‌های اراک را می‌شناسم. ۹۰ درصد اهالی استان مرکزی پرسپولیسی هستند و قطعاً در بازی هفته اول ما تنها نخواهیم بود. همانطور که گفتم اگر چند بازی اول را با اقتدار پشت سر بگذاریم می‌رویم و در نهایت قهرمان نیم فصل و قهرمان لیگ می‌شویم.

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار