| کد مطلب: ۱۱۳۳۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد

بازیکن سابق المپیک لیون گزینه پرسپولیس شد

در حالی که امروز لیگ برتر رسما شروع می شود اما پرسپولیس هنوز نتوانسته یک مدافع چپ به خدمت بگیرد.

بازیکن سابق المپیک لیون گزینه پرسپولیس شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هر روز درباره گزینه دفاع چپ پرسپولیس اسامی جدیدی به گوش می‌رسد. آخرین گزینه‌ای که درباره‌اش صحبت شده و برخی رسانه‌ها به او اشاره کرده‌اند یک مدافع چپ برزیلی به نام هنریک سلیواست که فصل قبل عضو المپیک لیون فرانسه بوده است.

سیلوا ۳۰ ساله متولد ریودوژانیرو در برزیل است و ۱۷۴ سانتیمتر بلندی قامت دارد. او فصل قبل در یازده بازی لیون، ۶۰۶ دقیقه در لیگ فرانسه به میدان رفته که یک گل هم زده و دوبار هم در جام حذفی به میدان رفته است.

این بازیکن در برزیل هم تنها برای باشگاه واسکودوگاما بازی کرده که باشگاه بزرگی است.

در مجموع او ۱۷۹ بازی برای واسکودوگاما انجام داده که بیشترینش در سری آ فوتبال برزیل بوده است ضمن اینکه ۴۵ بار برای المپیک لیون و یک بازی برای تیم دوم این باشگاه انجام داده است. نکته اینکه این مدافع چپ برزیلی در تمام این بازی‌ها کلاً ۸ پاس گل داده که آمار ضعیفی است.

اما رقم قرارداد این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت یک میلیون یورو است که برای بازار فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس بسیار گرانقیمت خواهد شد.

از سوی دیگر گفته می‌شود کوارشما مدافع برزیلی مد نظر پرسپولیس برای جناح چپ و پر کردن جای خالی عبدالکریم حسن است.

کوارشما، دفاع چپ برزیلی تیم آروکا پرتغال، پیج رسمی باشگاه پرسپولیس را فالو کرده چرا که گفته می‌شود او از طریق ایجنت خود به کادرفنی پرسپولیس معرفی شده است. قیمت او در سایت ترانسفر مارکت ۵. ۱ میلیون یورو ثبت شده است. این بازیکن ۲۷ ساله، ۱۰۶ بار با پیراهن آروکا به میدان رفته که در این بازی‌ها موفق به زدن یک گل و ثبت ۷ پاس گل شده است.به نظر می‌رسد آشفتگی عجیبی در خصوص جذب بازیکن برای پست دفاع چپ پرسپولیس وجود دارد وهر روز گزینه‌های تازه‌ای به این باشگاه معرفی می‌شود که تا الان هیچ کدام جدی نشده است.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار