| کد مطلب: ۱۱۳۳۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش محکم مدیرعامل تراکتور به شایعات بیرانوند/ گمانه زنی ها دروغ است

شایعات در مورد حکم علیرضا بیرانوند بالا گرفته اما مدیرعامل تراکتور همچنان موضع محکم خود را حفظ کرده است.

واکنش محکم مدیرعامل تراکتور به شایعات بیرانوند/  گمانه زنی ها دروغ است

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ سعید مظفری‌زاده  پیرامون شایعات درباره حکم بیرانوند گفت: هیچ حکمی به ما ابلاغ نشده و من تعجب می‌کنم که چرا وقتی چیزی به صورت رسمی اعلام نشده، این‌طور در موردش گمانه‌زنی دروغ می‌شود. ما ایمان داریم که کمیته‌های فدراسیون فوتبال مستقلا تصمیم خواهند گرفت اما مشخص است که برخی قصد دارند با فشار به فدراسیون فوتبال، نظر خود را اعمال کنند.

وی افزود: علیرضا بیرانوند بازیکن تیم تراکتور است و ما مثل همیشه و همه بازیکنان تیم، حمایت کامل خود را از او اعلام می‌کنیم. وکیل ایشان و وکیل باشگاه دفاعیات خود را انجام دادند و ما به صحت کار خودمان اطمینان داریم.

او در مورد شایعات درباره محرومیت بیرانوند عنوان کرد: هواداران تراکتور مطمئن باشند که ما دفاعیات خود را بر اساس مستندات حقوقی انجام دادیم و مطمئن هستیم که کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال هم توجهی به این فشارها و حواشی نخواهند داشت. در مورد دفاعیات هم همانطور که فدراسیون فوتبال اعلام کردند ابتدا درخواست باشگاه رقیب، درست نبود و به همین خاطر به هر دو باشگاه فرصت دادند لایحه خود را تنظیم و ارسال کنند.

مظفری‌زاده ادامه داد: ما هم بر اساس نظر کمیته حقوقی خودمان و همچنین وکیل آقای بیرانوند دفاعیات را ارسال کردیم. تمام موارد حقوقی هم در این لایحه گنجانده شده است. به نظر من کسی که کارش درست انجام شده، نیازی نمی‌بیند که فشاری به ارکان محترم فدراسیون فوتبال بیاورد و طبیعتا این موضوعات برای کسانی است که از خودشان مطمئن نیستند.

مدیرعامل تراکتور در پایان گفت: باشگاه تراکتور تمام نقل و انتقالات خود را به صورت قانونی پیش برده است و خوشحالیم اگر رضایت هواداران هم جلب شده است. چیزی که برای ما اهمیت دارد همین نظر هواداران است وگرنه فشارهای بیرونی و حواشی و شایعات، همیشه برای تراکتور وجود داشتند و ما هیچ توجهی به آن نداریم. آقای بیرانوند هم بازیکن تیم ماست و ما حمایت کامل خودمان را از او اعلام می‌کنیم. ایشان هم کارت بازی برایشان صادر شده و می‌توانند تیم را همراهی کنند. هرچیز دیگری غیر از این، شایعات بی‌اساس است که ما به آن توجهی نخواهیم کرد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار