| کد مطلب: ۱۱۳۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد

شزنی از یوونتوس جدا شد

وویچک شزنی، دروازه‌بان لهستانی، طی توافقی دوطرفه از یوونتوس جدا شد.

 شزنی از یوونتوس جدا شد

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، طبق بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس، قرارداد وویچک شزنی با توافق دو طرف فسخ شده است.

شزنی 7 سال پیش تصمیم گرفت به‌طور دائم به ایتالیا بازگردد و با جدایی از آرسنال به یوونتوس پیوست. در آن زمان دروازه‌بان لهستانی به تورین رفت تا جانشین جانلوئیجی بوفون افسانه‌ای شود.

البته این کار سختی بود، اما شزنی موفق شد با وجود انتقادات جایگاه ثابتی درون دروازه به دست آورد. از آن زمان تاکنون او به عنوان دروازه‌بان بانوی پیر در مجموع 252 بازی انجام داده و 103 کلین‌شیت به ثبت رسانده است.

او در این مدت 8 جام با یوونتوس کسب کرده و سه بار قهرمانی ایتالیا را جشن گرفت. اکنون، دوران حضور این بازیکن باتجربه در یوونتوس به پایان رسیده است.  

گزارش‌های اخیر به وضوح حاکی از آن بود که هر دو طرف برای فسخ پیش از موعد قراردادی که تا 30 ژوئن 2025 معتبر بود، به توافق رسیده‌اند.

در بیانیه رسمی باشگاه یوونتوس آمده است: "ما مطمئنیم که همه ما همیشه این مرد و دورانی را که پیراهن ما را با افتخار و تعهد می‌پوشید در قلب خود نگه خواهیم داشت. از تو برای همه چیز متشکریم شزنی و برای تو در آینده آرزوی موفقیت داریم‌."

در حال حاضر تصمیم این دروازه‌بان برای آینده مشخص نیست. بر اساس آخرین گزارش‌ها، موضوع انتقال احتمالی او به عربستان به‌طور کامل منتفی شده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار