| کد مطلب: ۱۱۳۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به خاطر سرمربی استقلال پرسپولیسی شدم!

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران از دلیل پرسپولیسی شدنش در سالهای قبل گفت.

به خاطر سرمربی استقلال پرسپولیسی شدم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حسین کعبی در گفتگویی، نکات جالبی را انتقال پرسپولیس و مشکلات خانوادگی که این انتقال برای او ایجاد کرد و همچنین مشکل خاصی که با سرمربی وقت استقلال داشته پرده برداری کرد.

حسین کعبی در پاسخ به این سوال که چرا بین سرخابی‌ها پرسپولیس را انتخاب کردی گفت: در آن زمان یک نفر سرمربی استقلال بود، او در حدی نیست که حتی اسم او را بیاورم!

او در ادامه نسبت به اینکه خانواده کاملا استقلالی دارد گفت: کل خانواده من استقلالی هستند، یکی از برادران بزرگم بخاطر اینکه به پرسپولیس پیوستم یک سال‌ونیم حرف نزدم، خوزستانی‌ها بیشترشان استقلالی هستند و تعصب خاص خودشان را دارند.

در ادامه در پاسخ به سوالی که در کل آیا پرسپولیسی هستی پاسخ جالبی داد و به شکلی خاص و مبهمی آن را مطرح کرد و گفت: خیلی‌ها هم می‌گویند ما که میدانیم تو استقلالی هستی ولی من به آنها می‌گویم نه اینور نه اونور کاری ندارم و هرکجا که هستم کارم را می‌کنم، الان طرفدار استقلال خوزستان هستم.

او درباره دوری از حواشی و اینکه سعی می‌کند آرام‌تر رفتار کند گفت: من سعی کردم در حاشیه نروم، همه آن کسانی که من را میشناسند میدانند که من رفیق‌باز هستم آنقدر ادامه می‌دهم تا زمانی که از پشت خنجر بخورم، چون این اتفاقات برای من افتاده است، حرف نمی‌زنیم بدتر می‌شود، حرف می‌زنیم می‌گویند او چقدر شر است، من اگر چیزی که میبینم که دارد ظلم می‌شود به فوتبال حرف می‌زنم حتی اگر چوب آن موضوع را بخورم.

منبع : آنتن

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار