| کد مطلب: ۱۱۳۳۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

نقاط ضعف و قوت جانشین بیرانوند مشخص شد

پرسپولیسی ها معتقدند الکسی گندوز گلر جدید تیمشان کیفیت خوبی دارد و دیگر نگران جای خالی علیرضا بیرانوند نیستند.

نقاط ضعف و قوت جانشین بیرانوند مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس بعد از مدت ها تلاش برای پیدا کردن جانشین بیرانوند، در نهایت موفق شد با الکسی گندوز گلر الجزایری که متولد فرانسه است، به توافق برسد و این دروازه بان گلر شماره یک پرسپولیس برای فصل آینده خواهد بود.

در مورد این گلر و توانایی هایش بحث های زیادی مطرح شد ولی طبیعی است که تا بازی های او را با پیراهن پرسپولیس نبینیم، نمی توانیم در مورد کیفیت او صحبت کنیم. با این حال خبرهای رسیده از تمرینات پرسپولیس حاکی از آن است که کادرفنی سرخ پوشان از عملکرد گندوز در تمرینات و بازی های دوستانه راضی بودند و کیفیت خوبی از خودش نشان داده است.

پیگیری ما در خصوص کیفیت این گلر و توانایی هایش از بازیکنان پرسپولیس حاوی نکات جالبی است. آن هایی که از نزدیک تمرینات و عملکرد الکسی را دیدند، می گویند او گلر بدی نیست ولی در کنار توانایی هایی که دارد، نقاط ضعفی هم در کارش دیده می شود.

اولین چیزی که از الکسی جلب توجه می کرد، قد بلند ‌و هیکل تنومند او بود که تقریبا او را از سایرین متمایز می کند. در مورد این گلر گفته می شود بازی با پای خوبی دارد و البته پنالتی گیر و تک به تک گیر است. با این حال او روی ضربات از راه دور دوضرب گیر نشان داده و کمی هم روی خروج ها مشکل داشته است. در مجموع کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس معتقدند گندوز گلر خوبی است و می تواند در پرسپولیس جواب دهد. با این حال باید منتظر ماند و دید او در طول فصل چه نمایشی از خودش نشان خواهد داد ‌و چه کیفیتی خواهد داشت. 

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار