| کد مطلب: ۱۱۳۳۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد

زلاتان: به پپ گفتم تو جرئت نداری

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره میلان، بار دیگر درباره رابطه پرتنش خود با پپ گواردیولا در زمان حضور در بارسا صحبت کرد.

 زلاتان: به پپ گفتم تو جرئت نداری

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، زلاتان در گفت‌وگوی خود با آدام کرفتون، در مورد نقش جدیدش در میلان صحبت کرد. زلاتان به عنوان بازیکن در تیم‌های ایتالیایی‌ موفق بود (127 گل در 163 بازی). او اکنون به عنوان مشاور برای باشگاه میلان فعالیت می‌کند و همچنین در تمرینات تیم در کنار کادر فنی حضور دارد.

کرفتون همچنین با زلاتان در مورد موضوعات دیگری صحبت کرد. او از زلاتان در مورد دوران حضورش در بارسلونا تحت هدایت پپ گواردیولا (فصل 2010-2009) پرسید: «آیا می‌دانستی که چطور با پپ برخورد کنی؟»

ابراهیموویچ گفت: «نه، نه. مشکلی که من و پپ داشتیم را می‌توانستیم در یک دقیقه حل کنیم. فقط به من بگو مشکل چیست. خیلی ساده. اما من هرگز نمی‌دانستم مشکلش چیست.»

او از سال 2009 تا 2011 با بارسا قرارداد داشت، اما فقط در فصل 2010-2009 برای کاتالان‌ها بازی کرد. پس از اینکه او در فصل 2010-11 به صورت قرضی به میلان رفت، برای همیشه از آبی و اناری‌ها جدا شد.

 

5slt42wf

خصومت او با گواردیولا مدت‌هاست که پنهان نبوده است. مثلاً زلاتان در زندگی‌نامه خودنوشتش می‌نویسد که تحت هدایت پپ «یک فراری بود که مانند یک فیات رانده می‌شد».

بازیکنان و مربیان به ویژه پس از حذف از لیگ قهرمانان 2010 مقابل اینتر میلان با هم درگیر شدند. این مهاجم بعدها گفت: «گواردیولا به من که خیره شد، من عصبانی شدم. با خودم گفتم: "دشمن من دارد سر طاسش را می‌خاراند!" و با فریاد به او گفتم: "تو جرئت نداری!" و احتمالاً چند حرف بدتر.»

کلاً او و مربی اسپانیایی با هم جور نبودند. زلاتان در کتاب خود توضیح می‌دهد: «وقتی وارد اتاق می‌شدم، او دور می‌شد. او با همه با سلام و احوالپرسی می‌کرد، اما مرا نادیده می‌گرفت. من خیلی تلاش کردم تا جا بیفتم - بازیکنان بارسا مثل بچه‌های مدرسه‌ای بودند که کورکورانه از مربی پیروی می‌کردند، در حالی که من عادت داشتم بپرسم چرا. من مردانی را دوست دارم که چراغ قرمز را رد کنند، نه قوانین خشک و سختگیرانه.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار