| کد مطلب: ۱۱۳۳۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد تند از باخت بارسا: باعث شرمندگی است

جرارد پیکه از باخت بارسلونا برابر موناکو در جام خوان گامپر انتقاد کرد.

 انتقاد تند از باخت بارسا: باعث شرمندگی است

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بارسلونا همچنان در حال برگزاری دیدارهای دوستانه پیش فصل است و شب گذشته در جام قدیمی خوان گامپر در خانه روبه‌روی موناکو به میدان رفت و با دریافت سه گل برابر این تیم شکست خورد تا دستش از این جام کوتاه مانده باشد و شوکی غیرمنتظره به هوادارانش وارد کند.

عملکرد خوب بازیکنان جوان و ستاره‌های بارسلونا در تور پیش فصل در آمریکا باعث شده بود که بسیاری منتظر درخشش این تیم در این دیدار هم باشند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفت و آنها نتوانستند نمایشی که انتظار می‌رفت را ارائه کنند و پیکه هم پس از پایان این بازی از تیم سابقش انتقاد کرد.

این ستاره سابق بارسلونا که برای تماشای این بازی راهی ورزشگاه شده بود به خبرنگاران گفت: «این نتیجه باعث شرمندگی است چون بسیاری از بازیکنان جوان تیم برای اولین‌بار در اینجا به میدان رفتند. آنها در تور آمریکا نتایج خوبی کسب کرده و نشان داده بودند که می‌توانند در تیم اول بازی کنند اما امشب شکست خوردند.»

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره جذب دنی اولمو اضافه کرد: «اولمو عملکرد بسیار خوبی در یورو داشت. او بازیکنی است که می‌تواند نقش مهمی را در تیم ایفا کند. فصل گذشته مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت اما دی ان ای بازی در بارسلونا را دارد. او خرید خوبی برای این تیم خواهد بود.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار