| کد مطلب: ۱۱۳۳۰۶۸
لینک کوتاه کپی شد

بلوگرانا دوباره شرایط عجیب و غریبی دارد

نگرانی‌‌‌‌‌های فلیک: بارسا در وضعیت اضطراری

شکست 0-3 مقابل موناکو تنها پنج روز قبل از شروع لالیگا در مستایا زنگ خطر را برای بارسلونا به صدا درآورد.

نگرانی‌‌‌‌‌های فلیک: بارسا در وضعیت اضطراری

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بازی معرفی هانسی فلیک و دو خرید جدید بارسا در خوان گامپر مقابل موناکو تلخ به پایان رسید و زنگ خطر را در باشگاه به صدا درآمد. بارسا برابر نایب قهرمان لیگ فرانسه با نتیجه 0-3 شکست خورد، تیمی که در 6 بازی پیش فصل خود تاکنون فقط فاینورد را شکست داده و به سروت و جنوا هم باخته بود. در پایان بازی، هانسی فلیک نیز هو شد.

پس از یک تور قابل توجه در ایالات متحده، بارسا پنج روز مانده به شروع لالیگا و درست زمانی که مربی اکثر بازیکنان تیم را در اختیار داشت، مقابل هواداران خودی شکست خورد. آب سردی روی هواداری که از تیم پس از سه بازی تور آمریکا هیجان‌زده شده بود. تیمی که دیشب انتظارات را برآورده نکرد و همچنان در بیرون زمین نیز یک برزخ را سپری می‌کند. برزخی که مانع از این می‌شود که مربی مشخص کند چه بازیکنانی را در روز شنبه در والنسیا در اختیار خواهد داشت. هنوز برخی قراردادها ثبت نشده و مشخص نیست تا شنبه نیز این اتفاق رخ بدهد. جدای از اینکه شانس جذب نیکو ویلیامز را نیز از دست دادند.

 فلیک دیروز بعدازظهر فهمید که باشگاه قرارداد لنگله، آنسو فاتی و اریک گارسیا را در لالیگا ثبت کرده است، سه بازیکنی که حتی یک دقیقه هم مقابل موناکو بازی نکردند. از سوی دیگر، دنی اولمو، تنها خرید بزرگ فصل، پائو ویکتور، بهترین گلزن تور، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و هکتور فورت نیز در شرف ثبت قرارداد هستند. با این وجود ترکیب بارسا در مستایا به یک سودوکو شبیه شده که در آن دست مربی بسته است.

وضعیت اضطراری بارسا جدی است. در سطح ورزشی، فلیک باید از بازیکنانی استفاده  کند که مانند لامین یامال، کوبارسی، اریک یا فران تورس به تازگی تمرینات را شروع کرده‌اند. در سطح اجرایی، دکو باید فضای خالی در بودجه دستمزدها فراهم کند تا دیگر بازیکنان نیز قراردادشان ثبت شود و سپس، وقت اقدام برای خریدهای بعدی می‌رسد.

 وضعیت اورژانس پزشکی نیز جدی است. تا دیروز گاوی، پدری، آرائوخو و فرنکی دی یونگ در بیمارستان باشگاه بودند و آنسو فاتی نیز در این وضعیت قرار دارد. دیشب به این‌ها ایلکای گوندوگان و لواندوفسکی نیز اضافه شدند.

فلیک روی سیمی حرکت می‌کند که در آن باید اولین تصمیم بزرگ خود را بگیرد: یا روی جوانانی که در ایالات متحده ظاهر شده‌اند حساب کند یا به بازیکنانی که اخیرا به تمرینات پیوسته‌‎اند، اهمیت بدهد. معضلی که سرمربی آلمانی باید در پنج روز باقی مانده تا اولین بازی بارسلونا در مستایا در یک بازی رسمی حل کند.

دیداری که سرمربی آلمانی مطمئن بود با افتضاحی که مقابل موناکو به وجود آمد متفاوت خواهد بود.

 مرد آلمانی بعد از شکست از موناکو گفت: «بارسا برای اولین رویارویی رسمی فصل آماده است، ما آن را در تور ایالات متحده نشان دادیم، اما امروز حریف بزرگی داشتیم. فکر می‌کنم در والنسیا، وقتی اولین بازی رسمی را برگزار کنیم، همه چیز متفاوت خواهد بود.»

کاپیتان مارک آندره تراشتگن کمی نگران‌تر بود و شکست مقابل تیم فرانسوی را "اخطار مهمی" خواند: «در برخی از مقاطع بازی، ما در حد مطلوب نبودیم. ما یک هفته فرصت داریم تا آماده شویم.»

اگر به شکست اضافه کنیم که هم لواندوفسکی و هم گوندوگان با مصدومیت زمین را ترک کردند، وضعیت اضطراری بارسا جدی‌تر به نظر می‌رسد. با این حال، بارسا قبلا نشان داده است که در شرایط اضطراری عملکرد بهتری دارد.

حال باید دید شنبه برابر والنسیا در ورزشگاهی همیشه آزاردهنده برای بارسا، شاهد چه اتفاقاتی خواهیم بود. این اولین اخطار جدی برای فلیک بود.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار