| کد مطلب: ۱۱۳۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

اولمو عصای دست فلیک

بارسلونا یک بازیکن همه کاره خرید

دنی اولمو، خرید جدید بارسا، می‌تواند در 5 پست بازی کند: هافبک وسط، در هر دو جناح خط حمله، به عنوان هافبک دفاعی و حتی مهاجم نوک.

بارسلونا یک بازیکن همه کاره خرید

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، یکی از ویژگی‌های اصلی دنی اولمو (26 ساله) همه کاره بودن اوست. او این را در همه تیم‌هایش و همچنین در تیم اسپانیا نشان داده است. پست طبیعی او در خط هافبک است، جایی که ستاره کاتالان بهترین عملکرد را دارد و بیشترین لذت را از فوتبال می‌برد. در واقع، این منطقه‌ای است که او بیشترین بازی را در آن انجام داده است: در 133 بازی در طول دوران حرفه‌ای خود برای دیناموزاگرب، لایپزیش و لاروخا.

در تیم ملی او یک فوتبالیست آزاد است که در نزدیکی محوطه جریمه و پشت مهاجم بازی می‌کند. اولمو همیشه تعیین کننده است و اعداد و ارقام او این را نشان می‌دهد. هافبکی که تاکنون 34 گل زده و 31 پاس گل داده است.

با وجود این، خرید جدید بارسا می‌تواند چندین پست دیگر هم بازی کند و فلیک علاوه بر پست 10 در 4 منطقه دیگر هم از اولمو شانس استفاده کردن دارد.

برای شروع، به عنوان یک وینگر چپ، پستی که بارسا می‌خواهد آن را تقویت کند. اولمو در 43 بازی از سمت چپ کار شروع کرده است. در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا مقابل آلمان، اولمو در پست ده شروع کرد، جایی که یک گل زد و در نهایت به سمت چپ منتقل شد و جای او را مرینو در مرکز زمین گرفت. در آن سمت او تاکنون 14 گل به ثمر رسانده و 15 پاس گل داده است.

این دومین پست موثر او است. اولمو همچنین می‌تواند وینگر راست بازی کند، جایی که 42 بار حضور داشته، 6 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل هم داده است.

دو پست دیگر در زمین وجود دارد که ممکن است دنی اولمو را چندان در آنها ندیده باشیم اما او در آن مناطق هم بازی کرده است. به عنوان مثال، به عنوان یک هافبک دفاعی. در آنجا او تاکنون 13 بازی انجام داده که 3 گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است.

در نهایت، اولمو می‌تواند یک جایگزین برای مهاجم شماره 9 نیز باشد. اگرچه او تا به حال کمترین حضور را در این پست داشته است: تنها 5 بازی، بدون گل یا پاس گل.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار