| کد مطلب: ۱۱۳۲۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد

مهران برخورداری به طلا نزدیک شد/ زمان بازی فینال

مهران برخورداری، تکواندوکار وزن ۸۰- کیلوگرم ایران با برتری مقابل نماینده کره جنوبی به فینال بازی‌های المپیک رسید.

مهران برخورداری به طلا نزدیک شد/ زمان بازی فینال

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امروز جمعه در سومین روز رقابت‌های تکواندو المپیک ۲۰۲۴ پاریس، مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران به مصاف حریفان رفته است.

او در گام نخست برابر جسوربیک‌ ازبکستانی قرار گرفت و در مبارزه‌ای نزدیک و در ثانیه‌های پایانی به پیروزی رسید.

وی در ادامه به مصاف سیمونه‌ آلیسو دارنده ۲ مدال طلای جهان و نفر اول رنکینگ المپیکی از ایتالیا رفت و در مبارزه ای‌ تماشایی به برتری دو بر یک رسید.نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم ایران در نیمه نهایی به مصاف سئون‌ گون ملی‌پوش‌ کره‌جنوبی رفت و دو بر یک پیروز شد و به فینال رسید.

راند نخست در حالی که شرایط مبارزه برابر بود با برتری ۴ بر ۲ نماینده کره همراه شد و در راندم دوم مهران یا ضربات‌ بالای متعدد خود با حساب ۱۳ بر ۹ پیروز شد تا کار به راند سوم برسد.در راند سوم، پسر طلایی تکواندوی ایران حریف را گرفتار کرد و ۱۲ بر ۸ برنده شد تا جواز حضور در فینال را کسب کند.

او هر سه مبارزه امروز خود را با کامبک‌ و تبدیل شکست به پیروزی، به اتمام رساند.با این اوصاف، مهران از ساعت ۲۳:۱۰ دقیقه امشب برای کسب مدال طلا به مصاف برنده آمریکا و تونس می‌رود.

پیش از این، ناهید کیانی و مبینا نعمت‌زاده در بخش بانوان به ترتیب صاحب مدال‌های نقره و برنز شدند.فردا شنبه آرین سلیمی به عنوان آخرین نماینده تکواندو ایران روی شیاپچانگ می‌رود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار