| کد مطلب: ۱۱۳۲۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد

حمله تند روانخواه به خریدهای جنجالی استقلال:

رامین رضاییان قرار است چه‌کار کند که ۷۰ میلیارد گرفته؟

امید روانخواه بازیکن سابق استقلال معتقد است رقمی که به رامین رضاییان به عنوان دستمزد داده شده بسیار زیاد است و این بازیکن با این رقم قرارداد باید ۲۰ گل بزند.

رامین رضاییان قرار است چه‌کار کند که ۷۰ میلیارد گرفته؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، امید روانخواه بازیکن سابق استقلال و سرمربی فعلی تیم پیکان  درباره شرایط استقلال و خریدهای این تیم در تابستان گفت: بعد از آنکه هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال معرفی شد، امیدواری زیادی بین مردم ایجاد شد. باشگاه به یک هلدینگی واگذار شد که برای اینکه تیم خوبی بسته شود و آن را در طول فصل ساپورت کند، مشکلی نیست. ولی خب من احساس می کنم تصمیماتی که گرفته می شود نشان داد که همه چیز پول نیست. تنها بودجه مهم نیست در فوتبال و نوع استفاده از آن پول مهمتر است. من یادم است زمانی که افتخار مدیرفنی باشگاه استقلال را در اختیار داشتم در زمان اقای استراماچونی، آن تیم خوب و پرستاره با مربی با کارنامه تنها با ۲۴ میلیارد تومان بدون شیخ دیاباته بسته شده بود. ولی خب الان رقمهایی که می شنویم و با کیفیت و چشم اندازی که قرار است تیم را تحت تاثیر قرار بدهد در طول فصل، همخوانی ندارد. و احساس می کنم تیم می توانست با این بودجه بسیار بهتر بسته شود و مدعی اصلی قهرمانی آسیا باشد نه تنها مدعی لیگ برتر.

روانخواه در ادامه درباره رامین رضاییان و پیوستنش به استقلال گفت: من با تمام احترامی که برای رامین رضاییان به عنوان یک فوتبالیست قائلم، این خرید با این رقم نشان داد تمام آدمهای داخل باشگاه استقلال، از مدیریت تا کادرفنی، هیچگونه دلسوزی برای این تیم ندارند. من میخواهم صادقانه بگویم، یک مدافع راست قرار است برای یک تیم چه کاری کند که ارزش چنین دستمزدی را داشته باشد؟ این مقدار از پول باید به بازیکنانی داده شود که خودش تعیین کننده نتیجه بازی باشد. در یک فصل تضمین بالای ۱۵ تا ۲۵ گل را به همراه ۷-۸ پاس گل بدهد که بعید میدونم این اتفاق برای بازیکنی در پست دفاع راست تاکنون رخ داده باشد. وقتی شما برای مدافع راست تیمت ۷۰ میلیارد خرج می کنی، باید ۲۰۰ میلیارد به مهاجم تیمت بدهی.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار