| کد مطلب: ۱۱۳۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

اتفاق عجیب در المپیک: نوشابه تبدیل به دارو شد!

مویشا جانسون، شناگر استرالیایی در المپیک که با نوشیدن یک قوطی نوشابه بلافاصله پس از مسابقه‌اش خبرساز شده بود، راز این کار را فاش کرد.

 اتفاق عجیب در المپیک: نوشابه تبدیل به دارو شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، جانسون در مسابقه‌ای درخشان موفق به کسب مدال نقره شد و پس از شارون ون رووندال از هلند، اسطوره شنا در آب‌های آزاد، به مقام دوم رسید.

این مسابقه ماراتن دو ساعته در رودخانه سن روز پنجشنبه با چراغ سبز مسئولان برگزار شد، اما بدون جنجال نبود. این تصمیم پس از آن گرفته شد که سازمان‌دهندگان المپیک تمرینات شنا در آب‌های آزاد را به دلیل مشکلات کیفیت آب در رودخانه سن بارها لغو کرده بودند.

فدراسیون جهانی شنا و کمیته سازمان‌دهی در روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کردند که یکی از چهار نمونه‌برداری از باکتری انتروکوک در رودخانه، که نشان‌دهنده حضور مواد مدفوعی است، بالاتر از حد مجاز بوده است.

پس از این بیانیه، شناگران در پاریس شروع به پخش این خبر کردند که یک قوطی نوشابه کوکاکولا می‌تواند باکتری‌های آلوده را از بین ببرد، و بسیاری از آنها قبل و بعد از مسابقه این نوشیدنی را مصرف کردند.

جانسون گفت: «بله، من یک کوکاکولا خورده‌ام، اما به خانه می‌روم و آنتی‌بیوتیک هم مصرف می‌کنم. صادقانه بگویم، آب بدتری را چشیده‌ام. این به ظاهر آب مربوط نیست. من در آب‌های بسیار قهوه‌ای شنا کرده‌ام و کیفیت آن بسیار خوب بوده است. این فقط به داده‌هایی که به ما نشان می‌دهند بستگی دارد. همیشه اخبار در رسانه‌ها دراماتیک خواهد بود. آب انقدری که گفته می‌شد بد نبود.»

در حالی که جانسون ادعا می‌کند کیفیت آب مسئله‌ای نبوده است، او اعتراف کرد که در طول مسابقه یک شعر خاص در ذهنش تکرار می‌شده است. او گفت: «تمام راه این آهنگ در ذهنم بود. به‌ویژه در برابر جریان آب، شما در آن زمان فقط سعی می‌کنید آرام بمانید. آهنگ «سم» را می‌شناسید؟ آن آهنگ در ذهنم بود. این خیلی طنزآمیز است،‌ به‌خصوص به‌خاطر کیفیت آب. با خودم می‌گفتم «یک قاشق شکر کمک می‌کند دارو پایین برود.» دقیقا مانند آهنگ!»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار