| کد مطلب: ۱۱۳۲۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

ساعت دقیق 2 بازی حساس فینال ایران امشب در المپیک

شاید امروز مهم‌ترین و حساس‌ترین روز المپیک برای ما ایرانی‌ها باشد. چرا که سه ورزشکار ایرانی امروز در فینال برای مسب مدال طلا رقابت می‌کنند و یک ورزشکار دیگر می‌تواند صعودش به فینال را قطعی کند.

ساعت دقیق 2 بازی حساس فینال ایران امشب در المپیک

سرانجام با رسیدن به زمان مسابقات کشتی و تکواندو در میانه‌های المپیک ورزش ایران هم نفسی کشید و ۱۰ روز بی‌مدال پایان یافت.

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از برنز امین میرزازاده و مبینا نعمتی در کشتی فرنگی و تکواند حالا امروز سه مدال طلا در انتظار ورزش ایران است. چرا که سعید اسماعیلی و علیرضا مهمدی در فینال کشتی فرنگی باید با رقبای‌شان بازی کنند و ناهید کیانی هم در فینال تکواندوی زنان برای کسب مدال طلا بجنگد.

همچنین حسن یزدانی هم امروز با یک کشتی دیگر در نیمه‌نهایی ۸۶ کیلو می‌تواند حضورش در سومین فینال پیاپی المپیک را قطعی کند.

نیمه نهایی حسن یزدانی - ساعت ۲۰:۰۱

حسن یزدانی در نیمه‌نهایی باید مقابل مقابل مایلز آمینه از سن مارینو حاضر شود تا با پیروزی به فینال برسد. جایی که احتمالا بروکس آمریکایی منتظر اوست.

فینال سعید اسماعیلی: ساعت ۲۰:۴۱

فینال علیرضا مهمدی: ساعت ۲۱:۰۲

سعید اسماعیلی، نماینده ۶۷ کیلوی ایران در کشتی فرنگی در ساعت ۲۰:۴۱ دقیقه امشب برای کسب مدال طلا به مصاف «نصیب‌اف» نایب قهرمان المپیک از اوکراین برود.

علیرضا مهمدی هم در ۷۸ کیلوگرم در فینال باید با «سمن نوویکوف» دارنده مدال برنز جهان از بلغارستان مبارزه کند.

فینال ناهید کیانی: ساعت ۲۳:۰۷

ناهید کیانی، تکواندوکار زن ایرانی در دسته ۵۷ کیلو هم از ساعت ۲۳:۰۷ امشب باید با کیم از کره جنوبی مبارزه کند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار