| کد مطلب: ۱۱۳۲۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد

دیشب در نقش‌جهان آب برای آشامیدن نبود!

مشکل آب آشامیدنی یکی از عجایب میزبانی سپاهان بود!

 دیشب در نقش‌جهان آب برای آشامیدن نبود!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، شب گذشته باشگاه سپاهان میزبانی عجیبی را تجربه کرد و در این راستا، بیانیه مفصلی درباره مشکلات و کمبودهای ورزشگاه نقش جهان منتشر کرد. یکی از مهم‌ترین مشکلات ذکر شده در این بیانیه، کمبود آب آشامیدنی در ورزشگاه بود.

در بیانیه سپاهان آمده است: “در خلال دیدار شب گذشته در نقش‌جهان، متاسفانه به دلیل سرقت برخی از شیرآلات آب آشامیدنی در اطراف سکوها و نشتی آب، و همچنین کم فشاری آب شرب در آن منطقه، فرآیند آب‌رسانی به هواداران عزیز با اختلال روبرو شد و ورزشگاه با مشکل تأمین آب آشامیدنی مواجه گردید. لازم می‌دانیم نسبت به این مسئله از کلیه هواداران عذرخواهی نموده و اعلام داریم تمام پیگیری‌های لازم جهت حل اساسی مسئله و عدم تکرار چنین اتفاقی انجام خواهد شد.”

باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات هزینه‌های زیادی برای جذب بازیکن انجام داده و همواره به ساختار منظم و قوی خود اشاره کرده است. اما با توجه به اینکه از مدت‌ها قبل مشخص بود این تیم در آستانه یک بازی مهم در پلی‌آف لیگ نخبگان قرار دارد و باید پذیرای رقیبی ثروتمند باشد، بروز چنین مشکلاتی در ورزشگاه، به نوعی آبروداری نشد و اتفاقات عجیبی رقم خورد!

حال باید دید تا شروع لیگ وضعیت ورزشگاه نقش جهان به چه شکل پیش خواهد رفت و آیا سپاهان به جمع تیم‌های بدون ورزشگاه مانند سرخابی‌ها اضافه خواهد شد یا شرایط تا حدی بهبود خواهد یافت. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه هواداران و عملکرد تیم در لیگ داشته باشد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار