| کد مطلب: ۱۱۳۲۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد

طوفان پدیده کشتی فرنگی ایران مقابل قهرمان المپیک

سعید اسماعیلی با اجرای کلکسیونی از فنون، قهرمان کوبایی المپیک را شکست داد و توانست به جمع چهار کشتی‌گیر برتر وزن خودش صعود کند.

طوفان پدیده کشتی فرنگی ایران مقابل قهرمان المپیک

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید اسماعیلی، پدیده جوان کشتی ایران، در یک کشتی طوفانی با نتیجه ۹ بر یک اورتا، حریف نامدار کوبایی قهرمان المپیک را پیش از سوت پایان مسابقه شکست داد تا یکی از  به‌یادماندنی‌ترین مسابقات این دوره المپیک را در کاروان ورزش ایران به نمایش بگذارد.

اسماعیلی نماینده ایران در وزن ۶۷ کیلو که در مسابقات انتخابی موفق شده بود دو بار محمدرضا گرایی، قهرمان دوره پیش المپیک را با جسارت شکست بدهد، امروز نمایشی در کلاس جهانی و المپیک از خود ارائه کرد و با پیروزی مقابل حریف مشهور کوبایی یک گام به کسب مدال المپیک نزدیک‌تر شد.اسماعیلی ۲۱ ساله که جوان‌ترین کشتی‌گیر تیم ملی هم محسوب می‌شود، از زمان سوت آغاز این مسابقه حملات خود را شروع کرد و خیلی زود مقاومت حریف را با خاک کردن او شکست و سپس با اجرای فنون مختلف اورتا را به زانو درآورد.

جالب اینکه یک‌بار هم خاک کردن اورتا در بیرون تشک مورد نظر داوران قرار نگرفت تا او دو امتیاز هم از این مسابقه طلبکار بشود. با درخشش اسماعیلی، شانس مدال ایران در این وزن بسیار بالا رفته است.حسن رنگرز، سرمربی تیم ملی در پایان این مسابقه، کشتی‌گیر ایرانی را روی دوش خود گذاشت و به سمت سالن گرم برد.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار