| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد

احتمال غیبت امباپه: سوپرجام برای فینالیست‌ها

کارلو آنچلوتی می‌گوید رئال مادرید قصد دارد با ترکیبی که در فینال لیگ قهرمانان حضور داشت مقابل آتالانتا به میدان برود.

احتمال غیبت امباپه: سوپرجام برای فینالیست‌ها

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بازیکنان رئال مادرید به صورت جدی در حال پیگیری تمرینات پیش فصل تحت نظر کارلو آنچلوتی و آنتونیو پینتوس به عنوان بدنساز این تیم هستند تا برای شروع فصلی طولانی که تقویم بسیار پرفشاری را برای آنها به همراه خواهد داشت از هر نظر آماده باشند.

بسیاری از بازیکنان این تیم به مرور به تمرینات اضافه شده‌اند و حالا همه چشم انتظار حضور کیلیان امباپه در تمرینات این هستند که قرار است پس از بازگشت‌شان از تور پیش فصل در آمریکا در مادرید به آنها ملحق شود و تمریناتش را به صورت رسمی به عنوان ستاره جدید رئال مادرید آغاز کند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در اولین دیدار رسمی فصل جدید باید در بازی سوپر جام فوتبال اروپا روبه‌روی آتالانتا به میدان بروند و امیدوار هستند که بتوانند با پیروزی در این بازی اولین جام را هم در همین قدم اول از آن خودشان کنند و این اتفاق مهمی برای این ستاره فرانسوی هم خواهد بود که مشتاق موفقیت با پیراهن رئال است.

اما نکته جالب اینجاست که سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در حاشیه تمرینات این تیم که ساعاتی پیش برگزار شد به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم بازیکنانی که قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند باید در دیدار سوپر جام به میدان بروند. تنها دو نفر غایب خواهند بود که ناچو و تونی کروس هستند.»

به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که امباپه در ترکیب اصلی رئال برای بازی برابر آتالانتا قرار نداشته باشد. هرچند آنچلوتی پیش از این تاکید کرده بود که او و جود بلینگام برای این بازی آماده هستند و احتمال به میدان رفتنش حتی به عنوان بازیکن تعویضی بسیار زیاد است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار