| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد

روزنامه اماراتی: شباب الاهلی با آزمون برد می‌خواهد

روزنامه البیان در گزارشی به دیدار حساس سپاهان و شباب الاهلی پرداخت.

روزنامه اماراتی: شباب الاهلی با آزمون برد می‌خواهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، دو تیم شباب الاهلی و سپاهان، فردا در دیداری حساس از مرحله پلی آف رقابت های لیگ نخبگان آسیا به مصاف هم می روند. زردپوشان اصفهانی امیدوار هستند تا با استفاده از فرصت میزبانی، بر حریف خود غلبه کرده و راهی مرحله دوم پلی آف شوند.

روزنامه البیان در گزارشی، به انگیزه های تیم اماراتی برای این دیدار پرداخته و نوشته است: شباب الاهلی به دنبال شروعی عالی در مسیر آسیایی خود است و امید دارد با یک پیروزی ارزشمند از ایران بازگردد. برنده این مسابقه به دور دوم پلی‌آف صعود کرده و در تاریخ ۱۳ ماه جاری در ورزشگاه البیت دوحه به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. برنده آن دیدار نیز به مرحله اصلی لیگ قهرمانان راه می‌یابد. شباب الاهلی تلاش می‌کند رکورد شکست‌ناپذیری خود در برابر سپاهان را حفظ کند؛ آن‌ها تاکنون در دو دیدار قبلی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، یک بار پیروز شده و یک بار مساوی کرده‌اند.

شباب الاهلی تمرینات آماده‌سازی خود را از طریق برپایی اردویی خارجی در اتریش به پایان رساند. این تیم در این اردو ۳ بازی دوستانه انجام داد که در اولین بازی با نتیجه ۹-۱ تیم ایس‌کی جابینگ اتریش را شکست داد، سپس در بازی دوستانه دوم با نتیجه ۵-۲ مقابل قره‌باغ، قهرمان لیگ آذربایجان، شکست خورد و در نهایت با پیروزی ۹-۰ مقابل تیم جوانان اودینزه ایتالیا، اردوی خارجی خود را به پایان رساند و به دبی بازگشت تا تمرینات داخلی خود را قبل از سفر به ایران برای اولین بازی رسمی این فصل در رقابت‌های آسیایی برابر سپاهان ادامه دهد.

شباب الاهلی با تغییرات جدیدی وارد چالش آسیایی می‌شود. پس از انتصاب پائولو سوزا به عنوان سرمربی جدید، جایی که او جانشین مارکو نیکولیچ شد، تیم نیز بازیکنان جدیدی را به خدمت گرفته است. از جمله این تغییرات، می‌توان به جذب سردار آزمون، بازیکن ملی‌پوش ایرانی از باشگاه بایر لورکوزن آلمان، که فصل گذشته به صورت قرضی در آ.اس. رم ایتالیا بازی کرده بود، و همچنین گاستون سوارز آرژانتینی از باشگاه بنی‌یاس و عمر کیتا، بازیکن ساکن گینه از باشگاه الامارات، اشاره کرد.

شباب الاهلی به عنوان نایب قهرمان لیگ ادنوک حرفه‌ای‌ها، در دور مقدماتی پلی‌آف آسیا برای لیگ "نخبه" شرکت می‌کند و به دنبال حضور در بین بهترین‌های قاره در این مسابقات است. "شوالیه‌های سرخ" به دنبال کسب یک پیروزی ارزشمند هستند که تضمین کننده صعود به دور دوم پلی‌آف و تقابل با الغرافه قطر در تاریخ ۱۳ ماه جاری در ورزشگاه البیت دوحه خواهد بود؛ پیروزی در این دیدار، راهیابی به مرحله اصلی مسابقات را به همراه خواهد داشت.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار