| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

پشت پرده درخواست 200 میلیاردی سپاهان از فدراسیون

باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال درخواست جالبی داشته که خلاف اخبار برخی رسانه‌ها به افزایش مستقیم سقف بودجه مربوط نمی‌شود.

پشت پرده درخواست 200 میلیاردی سپاهان از فدراسیون

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ درحالی که شایعه شده بود باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال تقاضا کرده با افزایش ۲۰۰ میلیارد تومانی سقف قرارداد آنها موافقت کند، گویا قصه چیز دیگری است. اصل درخواست زردپوشان اصفهانی این بوده فدراسیون به آنها اجازه دهد تمام پولی که از راه فروش ستاره‌هایشان بدست آمده، در بودجه خرید بازیکن لحاظ شود. سپاهان از نیم فصل گذشته تا تابستان امسال ۴ مهره اصلی خود یعنی محمد قربانی، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و فرشاد احمدزاده را از دست داده که فقط جدایی آقای گل برای آنها ۴۰۰ هزار دلار آورده مالی به همراه داشته است. ضمن اینکه صدور رضایتنامه بقیه نفرات هم سود مالی داشته و تاکنون حدود ۶۰ میلیارد تومان از راه فروش بازیکنان به حساب باشگاه واریز شده است. به اینها رفتن محمدجواد حسین نژاد در روزهای آتی را هم اضافه کنید که حدود ۵۰ الی ۶۰ میلیارد تومان دیگر درآمدزایی به همراه خواهد داشت و این یعنی اضافه شدن چیزی در حدود ۱۲۰ میلیارد به بودجه باشگاه که در صورت تزریق در نقل و انتقالات می‌تواند خیلی به ژوزه مورایس کمک کند.

مدیران سپاهان البته یک خواسته دیگر هم داشته‌اند؛ اینکه پاداش بازی‌های آسیایی هم در این پروسه لحاظ شوند. اگر آنها موفق به شکست شباب الاهلی و الغرافه شوند و جواز حضور در لیگ نخبگان را بدست بیاورند، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم پاداش می‌دهد و آنها قصد دارند همان مبلغ را صرف تقویت ترکیب کنند. اکنون باید منتظر ماند و دید فدراسیون با این خواسته سپاهان که چندان هم غیرمنظقی به نظر نمی‌رسد موافقت می‌کند یا خیر.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار