| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

هر کاری از دستم برمی‌آمد برای باشگاه کردم؛

گوهری: نمی‌خواستم در پرسپولیس افسرده باشم!

احمد گوهری در مورد دلایل جدایی از پرسپولیس صحبت کرد.

گوهری: نمی‌خواستم در پرسپولیس افسرده باشم!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، احمد گوهری، پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: در این دو سه هفته آمدم و هرکاری از دستم برای خودم و باشگاه برمی‌آمد انجام دادم و حالا امروز قطعی جدا شدم. برگه فسخم را برایم می‌فرستند.

وی افزود: در این دو سه هفته آمدم و هر کاری از دستم برای خودم و باشگاه برمی‌آمد انجام دادم و حالا امروز قطعی جدا شدم. برگه فسخم را برایم می‌فرستند. من یک سال دیگر با باشگاه قرارداد داشتم ولی نشد. امیدوارم هرکس که می‌آید موفق باشد و خیلی دلم برای اینجا تنگ می‌شود‌.

او درباره بازگشت به آلومینیوم توضیح داد: من به آلومینیوم برنمی‌گردم. من یکی، دو هفته اخیر با یک تیم شهرستانی صحبت کردم و حالا باید ببینیم چه اتفاقی در دو، سه ساعت آینده می‌افتد.

 

lu4rafcs

گوهری درباره دلایل جدایی‌اش از پرسپولیس عنوان کرد: بحث مالی مطرح نبود و من خواسته‌ای داشتم از باشگاه و این بود که نمی‌خواستم روند بازی کردنم قطع شود، چون من یک سال در پرسپولیس بودم و اصلا بازی نکردم. بازیکنی هم که بازی نکند افسرده و ناراحت می‌شود.

او ادامه داد: باشگاه هم از من زمان خواست تا فکر کند و در مورد من به جمع‌بندی برسد و به نتیجه‌ای رسیدند که انگار باب میل من نبوده. مهم این است که پرسپولیس نتیجه بگیرد. من که به هر حال می‌روم و مسیر خودم را پیدا می‌کنم. امیدوارم که هم برای من و هم برای باشگاه پرسپولیس اتفاقات خوبی بیفتد و فقط این را می‌دانم که هر کاری از دستم بر می‌آمده برای پرسپولیس انجام دادم.

وی درمورد اینکه اگر در پرسپولیس می‌ماند، می‌توانست موثر عمل کند یا خیر، گفت: قلبا برای پرسپولیس و گلر و مربی جدیدی که آمده‌اند آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم اهدافی دارم که باید جلو ببرم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

او در مورد رقابت با گلر جدید گفت: بحث رقابت جداست و سازمان لیک محدودیت‌هایی قرار داده که باشگاه‌ها فقط تعداد مشخصی بازیکن می‌توانند در لیست خود داشته باشند. من اگر می‌ماندم لیست باشگاه پر می‌شد.

 

bzabfnjn

گوهری در مورد سطح رقابت‌ها در لیگ پیش رو گفت: امسال تیم‌ها یارگیری خوبی داشتند و به نظر فصل خوبی را در پیش داشته باشیم. فصل قبل هم که بازی می‌کردیم از سطح خوبی برخوردار بود. به هرحال امیدوارم در لیگ جدید پیشرفت داشته باشیم‌.

او در مورد مشخص شدن وضعیت خودش گفت: تا امشب باید وضعیتم مشخص شود زیرا ۱۰ روز تا آغاز فصل جدید باقی مانده و تمریناتم را خودم انجام داده‌ام و آماده هستم.

او خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: خیلی آن‌ها را دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. یک جایگاهی پشت دروازه هست که نمی‌دانم اسمش چیست اما آن‌ها همیشه به من لطف داشتند. از آن‌ها و همه هواداران تشکر می‌کنم چرا که احساس تنهایی نداشتم. بازگشت به پرسپولیس؟ چرا که نه، باید ببینم چه اتفاقی می‌افتد.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار