| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

یامگا به این شرط می‌تواند برای استقلال بازی کند

رئیس مرکز ایفمارک درباره وضعیت کوین یامگا بازیکن استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

یامگا به این شرط می‌تواند برای استقلال بازی کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ زهره هراتیان رئیس مرکز ایفمارک در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته در خدمت خبرنگاران بودیم و امسال هم به همان ترتیب. اعتقاد داریم هرکسی در فوتبال فعالیت می‌کند استرس‌هایی دارد که بهتر است معاینه شود. هدف دیگر این است که خبرنگاران پروسه را ببینند و به اطلاع عموم برسانند.

وی افزود:‌ تست‌های ما مطابق با مجوز حرفه‌ای مجوز حرفه‌ای آسیا انجام می‌شود. نزدیک به یک دهه است که ایفمارک به کار حرفه‌ای می‌پردازد و استانداردها را در سطح یوفا برگزار می‌کنیم. در این مرکز همه فاکتورهای عضلانی، تغذیه و سلامت ذهن بررسی می‌شود.

رئیس مرکز ایفمارک در خصوص تست‌های پزشکی و الزام آن برای انجام، پیش از امضای قرارداد گفت: ما مرکز پزشکی عالی فیفا هستیم و استانداردهای‌مان مطابق فیفا است. در بعضی کشورها مانند ما مراکزی وجود دارد. در برخی شرایط خاص وقتی باشگاهی می‌خواهد قرارداد امضا کند، قبل از امضا تصمیم به اطمینان از سلامت قلب و عروق بازیکن می‌گیرند.

هراتیان عنوان کرد:‌ از نظر فیفا شما باید پول بازیکن (مفاد قرارداد) را بدهید و بند پزشکی مانع بر جاری بودن قرارداد نیست. اگر در قرارداد غیر رسمی نوشته شود در صورت عدم تایید ایفمارک قرارداد ملغاست، فیفا آن را قبول نمی‌کند و باید تمام قرارداد پرداخت شود. به همین دلیل تیم‌ها قبل از امضای قرارداد، تست می‌گیرند تا در صورت مصدومیت، مجبور به پرداخت دستمزد بازیکن و مفاد قرارداد نباشند. ما هم همکاری می‌کنیم و آن‌ها را به یکی از مراکر رجوع می‌دهیم. در چند سال اخیر خیلی این اتفاق افتاده. باشگاه‌ها از ما درخواست داشته‌اند و ما هم همکاری کرده‌ایم.

وی در خصوص مشکل یامگا تصریح کرد: هیچ مدرکی از یامگا نزد ما در ایفمارک وجود ندارد و نمی توانیم اظهارنظری در این خصوص داشته باشیم. تا زمانی که پرونده یک بازیکن بررسی نشود نمی‌توانیم اظهار نظری درباره آن داشته باشیم.

رئیس ایفمارک در پایان گفت: خوشحالم در حالی که در بسیاری از رقابت‌ها ممکن است برای رسیدن به سطح اول دنیا تلاش کنیم، مرکز پزشکی فوتبال‌مان در سطح اول دنیا است. این مساله با تایید فیفا و گزارش عملکردی که از ما مشاهده کرده قابل تایید است.

 

منبع : اطلاعات آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار