| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

بالاخره یک مهاجم

مهم‌ترین شماره پرسپولیس را عیسی قاپید!

سال‌های زیادی بود که یک مهاجم شماره ۱۰ را در پرسپولیس به تن نکرده بود.

مهم‌ترین شماره پرسپولیس را عیسی قاپید!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، شماره ده پرسپولیس در فضل آتی کسی نیست جز عیسی آل‌کثیر؛ مهاجمی که از بازیکنان قدیمی پرسپولیس به حساب می‌آید و بعد از نیم فصل بسیار موفقی که پشت سر گذاشته، با انگیزه فراوان به‌دنبال درخشش مجدد با پیراهن پرسپولیس است و بدش نمی‌آید با شماره ۱۰ این تیم به آقای گلی لیگ برسد. به بهانه حضور احتمالی عیسی با شماره ۱۰ در فصل جدید، مروری بر عملکرد ‌آخرین ستاره‌هایی که با این شماره برای سرخ‌پوشان به میدان رفته‌اند خالی از لطف نیست:

لیگ چهاردهم: رضا نوروزی

مهاجم به‌شدت پرسپولیسی که فرصت بازی در تیم محبوبش را سرانجام با علی دایی به‌دست آورد، اسیر بی‌رحمی فوتبال شد و همان ابتدای فصل با پارگی‌ رباط سلیبی روبه‌رو شد تا فرصت درخشش با پیراهن شماره ۱۰ پرسپولیس را با بدشانسی تمام از دست بدهد. هرچند نوروزی در همان پنج هفته‌ای که برای پرسپولیس به میدان رفت موفق به زدن یک گل مقابل ملوان از روی نقطه پنالتی شد.

لیگ پانزدهم تا هفدهم: فرشاد احمدزاده

با گذراندن دوسال خدمت در تیم تراکتور، فرشاد به پرسپولیس برگشت و شماره ۱۰ را به تن کرد. شماره‌ای که حسابی برای او خوش‌یمن بود و طی سه فصل حسابی برای پرسپولیس درخشان ظاهر شد. هرچند فرشاد در فصل هفدهم کمتر از فصول قبل برای تیم برانکو به میدان رفت اما در مجموع هواداران پرسپولیس از عملکردش‌ در این تیم پیش از لژیونر شدنش راضی بودند.

لیگ هجدهم: مهدی شریفی

ستاره جوانی که با سپاهان حسابی نامش بر‌ سر‌ زبان‌ها افتاده بود، در نیم فصل دوم لیگی که پنجره پرسپولیس بعد از یک سال باز شده بود به جمع شاگردان برانکو اضافه شد و شماره ۱۰ که نیم فصل تن هیچ بازیکنی نبود را به تن کرد. شریفی اما هرگز‌ نتوانست گلزنی‌های خود در سپاهان را با پرسپولیس تکرار‌ کند و بعد از پایان فصل از این تیم جدا شد.

 لیگ نوزدهم: فرشاد احمدزاده

رفت و برگشت فرشاد از لهستان به پرسپولیس تنها یک سال طول کشید و بازیکن محبوب برانکو به این تیم بازگشت تا این‌بار زیر نظر‌ کالدرون به میدان برود. اوضاع برای او اما اصلا خوب پیش نرفت و بعد از تنها نیم فصل حضور، از پرسپولیس جدا و راهی فولاد شد.

لیگ بیستم تا بیست و سوم: میلاد سرلک

میلاد سرلک بازیکن محبوب یحیی از شهرخودرو به پرسپولیس آمد و شماره ۱۰ سرخ‌ها را به تن کرد. سرلک تا پیش از سرباز شدن و انتقال به ملوان، سه فصل و نیم با این شماره در زمین حاضر شد و جزء بازیکنان موثر پرسپولیس یحیی بود. هرچند با توجه به پست بازی‌اش چندان در امر گلزنی موفق نبود اما جزء باثبات‌ترین بازیکنان پرسپولیس در سه فصل اخیر به حساب می‌آمد.

 لیگ بیست و چهارم : عیسی آل‌کثیر

و سرانجام بعد از چندین سال، بار دیگر یک مهاجم نوک قرار است با پیراهن شماره ده برای پرسپولیس به میدان برود. هرچند که آخرین مهاجمانی که با این شماره در پرسپولیس به میدان رفته‌اند چندان موفق نبودند اما هواداران پرسپولیس شدیدا امیدوار به درخشش مجدد عیسی در پرسپولیس این‌بار با یک شماره خاص به جای پیراهن شماره ۷۲ هستند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار