| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۶۵
لینک کوتاه کپی شد

خشم ستاره‌های رئال و بارسا: رقابت مهم‌تر از طوفان!

بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا از تصمیم داور برای متوقف کردن بازی به دلیل بارش شدید باران عصبانی شده بودند.

 خشم ستاره‌های رئال و بارسا: رقابت مهم‌تر از طوفان!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، بارسلونا و رئال مادرید برای برگزاری اردوی پیش فصل مانند چند سال گذشته راهی کشور آمریکا شده‌اند و نیمه شب گذشته به وقت ایران دیداری دوستانه را در نیوجرسی برگزار کردند که با پیروزی ۱-۲ شاگردان هانسی فلیک به پایان رسید.

این بازی یکی از عجیب‌ترین ال‌کلاسیکوهای چند سال اخیر بود چرا که به دلیل شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران و همچنین رعد و برق با تصمیم داور و در حالی که تنها هفت دقیقه از شروع بازی گذشته بود متوقف شدند و بازیکنان به ناچار راهی رختکن شدند و تمامی تماشاگران هم  ورزشگاه را تخلیه کردند.

 

e1yxxwg2

اما اتفاق جالبی که پیش از خروج بازیکنان از زمین رخ داد این بود که نیروهای امنیتی و همچنین داوران به اعضای کادر فنی و بازیکنان دو تیم هشدار دادند که باید هرچه زودتر بازی را متوقف و زمین را ترک کنند و این موضوع با اعتراض بسیاری از ستاره‌های حاضر در میدان روبه‌رو شد.

حتی ستاره‌های با تجربه مانند لوکا مودریچ هم مشخصاً از این تصمیم ناراحت و عصبانی بودند و معتقد بودند که شرایط در حدی نیست که نیازی به قطع بازی باشد، هرچند دقایقی پس از خروج آنها از میدان باران به حدی شدید شد که بازی تا بیشتر از یک ساعت بعد همچنان متوقف ماند. با این حال، اصرار بازیکنان دو تیم به حضور در زمین و ادامه دادن این رقابت نشان از اهمیت این مسابقه برای آنها داشت که توجه بسیاری را هم به خود جلب کرده بود.

 

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار