| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد

نیکو ویلیامز پیشنهاد PSG را رد کرد !

نیکو ویلیامز رسماً پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه پاری سن ژرمن برای به خدمت گرفتن او در این تابستان را رد کرد.

 نیکو ویلیامز پیشنهاد PSG را رد کرد !

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، درخشش نیکو ویلیامز در ترکیب اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا باعث شد که او موردتوجه چند باشگاه بزرگ اروپایی قرار بگیرد و درخششی که در ترکیب تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ داشت به این موضوع بیش از پیش دامن زد.

بارسلونا جدی‌ترین مشتری او در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به حساب می‌آمد و مذاکرات با مدیر برنامه‌های او و همچنین مدیران باشگاه بیلبائو از چند هفته قبل آغاز شد اما مشکلات مالی این باشگاه باعث شده بود که آنها کار سختی را برای به خدمت گرفتن این ستاره اسپانیایی در پیش داشته باشند.

این در حالی بود که پاری سن ژرمن هم که به دنبال تقویت خط حمله تیمش پس از جدایی کیلیان امباپه است، به صورت رسمی پیشنهادی را به این بازیکن ارائه کرد اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که او این پیشنهاد را رسما رد کرده و به لوئیس انریکه به عنوان سرمربی و لوئیس کامپوس به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه اعلام کرده که حاضر نیست به این تیم ملحق شود.

پاری سن ژرمن باور دارد که نیکو ویلیامز قصد دارد در رقابت‌های فصل آینده به حضورش در بیلبائو ادامه دهد و تمایلی به ترک این باشگاه در پنجره تابستانی ندارد. این در حالی است که مدیران بارسا از خبر پاسخ منفی او به پی‌اس‌جی بسیار خوشحال هستند و بر این باور هستند که می‌توانند او را در همین تابستان به خدمت بگیرند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار