| کد مطلب: ۱۱۳۱۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

نگرانی در المپیک: شناگر زن بیهوش شد!

تامارا پوتوکا، شناگر زن اسلواکی، پس از اتمام مسابقه‌اش در المپیک دچار حمله آسم شد و به دلیل نداشتن اسپری تنفسی در کنار استخر، بیهوش شد.

 نگرانی در المپیک: شناگر زن بیهوش شد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این ورزشکار ۲۱ ساله روز جمعه در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی زنان شرکت کرد و پس از کسب مقام هفتم از آب بیرون آمد و از راهیابی به مراحل بعدی بازماند.

او برای چند ثانیه در کنار استخر نشسته بود و در حالی که هشت شناگر دیگر برای مرحله بعدی آماده می‌شدند، به وضوح در حالت ناراحتی قرار داشت و سپس به زمین افتاد. برگزارکنندگان متوجه شدند که مشکلی وجود دارد و مسابقه بعدی را به تعویق انداختند تا تیم پزشکی به صحنه بیاید.

 

4oejaws1

پزشکان به سرعت ماسک اکسیژن را بر روی صورت این ورزشکار جوان قرار دادند که بی‌حرکت دراز کشیده بود و سپس او را با دقت بر روی برانکارد قرار داده و به سرعت از ورزشگاه لا دفانس خارج کردند. ابی وود، رقیب بریتانیایی او، با وحشت نظاره‌گر این صحنه بود. طبق اعلام تیم المپیک اسلواکی، این ورزشکار به دلیل شدت حمله آسم تحت نظارت پزشکی قرار خواهد گرفت.

ایوانا لانگه، سرپرست تیم اسلواکی، در بیانیه‌ای گفت:«تامارا آسم دارد. این ترکیب از تنش عصبی و جسمی در‌حالی که اسپری تنفسی خود را در دسترس نداشت، به ایجاد این مشکل کمک کرد.» او افزود:«او اکسیژن و داروی لازم را دریافت کرده و وضعیت او به طور مداوم تحت نظارت است. چند دقیقه پیش، پزشک به من گفت که او باید برای چند ساعت دیگر تحت نظارت باشد.»

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار