| کد مطلب: ۱۱۳۱۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد

ستایش کارلتو از پدیده ۱۶ ساله

رئال لامین یامال خودش را معرفی کرد (عکس)

خوان مارتینز 16 ساله با شباهتی ویژه به سرخیو راموس اولین بازی خود برای رئال را انجام داد و می‌تواند لامین یامال مادریدی‌ها باشد.

رئال لامین یامال خودش را معرفی کرد (عکس)

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، این روزها بازیکنی از تیم جوانان رئال مادرید مطرح شده که او را از یک منظر با سرخیو راموس و از منظری دیگر با یامال مقایسه می‌کنند. نام او خوان مارتینز است. مدافع میانی 16 ساله که همین حالا از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، یکی از پدیده‌های آکادمی رئال و مورد توجه تمام مربیان این باشگاه است. چه آربلوا در تیم جوانان، رائول در تیم دوم و حالا کارلو آنچلوتی، که بامداد امروز اولین بازی خود برای تیم اول رئال را زیر نظر کارلتو برابر میلان انجام داد.

مارتینز در برنامه‌های سرمربی ایتالیایی جای خاصی دارد، به خصوص که آلابا تا بازگشت هنوز سه ماه یا بیشتر فاصله دارد. در ابتدا از رائول آسنسیو به عنوان مدافع جایگزین آلابا در ابتدای فصل نام برده می‌شد، اما خوان مارتینز همه را تحت تاثیر قرار داده است.

 در 16 سالگی و با آن شباهت فیزیکی‌اش به سرخیو راموس، برای او آینده‌ای خوب در رئال مادرید پیش‌بینی می‌کنند. حتی آنچلوتی که همیشه با بازیکنان جوان محتاط است، بعد از بازی با میلان از او ستایش کرد.

4den005e

کارلتو گفت: «او پتانسیل بالایی دارد و همه چیزهایی که یک مدافع میانی به آن نیاز دارد را در وی می‌بینم. خوان مارتینز با توپ خوب کار می‌کند و همیشه سر بالا و حواس‌جمع است. او هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و می‌تواند آینده‌ای خوب در رئال مادرید داشته باشد. در تیم جوانان او کار بزرگی انجام داده و بسیار باکیفیت است.»

 مارتینز دیشب از ابتدای نیمه دوم جایگزین رودیگر شد و در یک صحنه، تکلی عالی در بهترین زمان ممکن رفت و اجازه نداد مهاجم میلان تک به تک شود. اولین بازی او با پیراهن رئال بسیار امیدوارکننده بود و حالا رئال هم می‌تواند مثل بارسا بگوید در تیمش پدیده‌ای 16 ساله دارد.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار