| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

طارمی نخستین بازی رسمی اینتر را از دست داد!

چنانچه اخبار دوری سه هفته ای طارمی از تمرینات درست باشد، این بازیکن دیدار هفته نخست سری آ برابر جنوا را از دست داده است.

طارمی نخستین بازی رسمی اینتر را از دست داد!

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، در شرایطی که اینتر خود را برای دیدار دوستانه برابر پیزا آماده می‌کرد، مصدومیت مهاجم ایرانی، بدترین خبر ممکن برای سیمونه اینزاگی بود. مهدی طارمی امروز تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفت که نشان‌دهنده یک مشکل عضلانی بود.

جیانلوکا دی مارزیو، خبرنگار معروف ایتالیایی در این خصوص نوشته است:

خبرهای بدی از اینتر به گوش می‌رسد. مهدی طارمی دچار مصدومیت عضلانی شده و مجبور به انجام آزمایش‌های پزشکی شد. این آزمایش‌ها نشان داد که وی دچار کشیدگی عضله دو سر ران پای چپ شده است. وضعیت او اکنون روز به روز ارزیابی خواهد شد.

بنابراین، این مهاجم دیدار دوستانه بعدی برابر پیزا که جمعه 2 اوت برگزار می‌شود را از دست خواهد داد و حضور او در مسابقات آتی برابر الاتحاد و چلسی نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اینزاگی امیدوار است که هرچه سریع‌تر او را برای آماده‌سازی تیم جهت آغاز سری آ در 17 اوت در اختیار داشته باشد.

 

این مهاجم ایرانی که به صورت رایگان به اینتر پیوسته و از همان روز اول تمرینات به تیم ملحق شده بود، تاکنون در سه دیدار دوستانه 5 گل به ثمر رسانده و نشان‌دهنده فرم عالی خود بوده است.

این باشگاه در وب‌سایت رسمی خود در مورد وضعیت این مهاجم ایرانی بیانیه‌ای منتشر کرد: "مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که وی از کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد."

15y2fot3

در طول پیش‌فصل، مصدومیت‌های عضلانی معمولاً به دلیل فشارهای زیاد تمرینات تابستانی رخ می‌دهند. در این موارد، تعیین دقیق زمان بازگشت بازیکن دشوار است و باید با احتیاط برخورد کرد تا بازیکن بهبود کامل پیدا کند و زودتر از موعد به میدان بازنگردد.

اینتر اعلام کرده است که وضعیت طارمی در هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد و سیمونه اینزاگی امیدوار است که این مهاجم جدید خود را حداکثر برای هفته اول شروع لیگ، که شنبه 17 اوت در خانه جنوای آلبرتو جیلاردینو برگزار می‌شود، در اختیار داشته باشد.

در این میان، اخباری مبنی بر دوری سه هفته‌ای طارمی منتشر شده و رسانه اینتر نیوز نوشته که اگر این موضوع صحت داشته باشد، مهاجم ایرانی قطعا بازی با جنوا را از دست خواهد داد و او فرصت طلایی برای اثبات خود و رسیدن به جایگاهی ثابت در ترکیب نراتزوری را از دست داده است.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار