| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

اشتباه فاحش پرسپولیس در شکایت از بیرانوند

باشگاه پرسپولیس در طرح دعوا علیه علیرضا بیرانوند دچار اشتباه عجیبی شده است.

اشتباه فاحش پرسپولیس در شکایت از بیرانوند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ پس از جلسه روز دوشنبه باشگاه پرسپولیس با باشگاه تراکتور و علیرضا بیرانوند، مدیر حقوقی پرسپولیس در مصاحبه ای عجیب بیان داشت در صورت صدور حکم به نفع پرسپولیس تمامی بازیی‌های تیم تبریزی که بیرانوند در آن حضور داشته است، سه بر صفر خواهد شد.

این باشگاه حتی در شکایت خود ابطال کارت بازیکن را درخواست داشته است‌. ادعایی که نه مستند قانونی دارد و نه در دعاوی این چنینی حکمی درباره آن دیده ایم. این موضوع حتی منجر به نگرانی بین طرفداران پرسپولیس و البته واکنش منفی حقوق دانان شده است.

با پیگیری‌های صورت گرفته زمزمه‌هایی به گوش‌می رسد که دادخواست باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم شرایط شکلی قانونی با احتمال رد شدن مواجه است و  باشگاه باید دوباره به صورت دقیق دادخواست خود را مطرح کند.

درواقع باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجولانه قبل از تعیین تیم بعدی بیرانوند، اقدام به طرح شکایت برعلیه او کرد در حالی که در شکایت فسخ غیرموجه (بر فرض که فسخ غیر موجه باشد) باید برعلیه بازیکن و باشگاه منتقل الیه در یک دادخواست طرح دعوی کرد. 

باشگاه پرسپولیس که به ایراد خود پی برده است، در دادخواست دیگری باشگاه تراکتور و بیرانوند را طرف دعوی قرارداده در حالی که از روز اول باید این کار را انجام می‌داد.

نکته‌ای که جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت نیز ۲ روز قبل با اعلام اینکه "با توجه به استمهال طرفین، در انتظار لوایح تکمیلی آنان هستیم" به نوعی آن را تایید کرد که لایحه ابتدایی پرسپولیس دچار ایراد بوده است.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار