| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

کشیدگی در عضلات دوسرران پای چپ

بدترین خبر ممکن: طارمی در تمرین اینتر مصدوم شد

مهدی طارمی به دلیل کشیدگی در عضلات دوسرران پای چپ، دچار مصدومیت شده است.

بدترین خبر ممکن: طارمی در تمرین اینتر مصدوم شد

 به گزارش آرمارمان ملی آنلاین ، درست در روزهایی که مهاجم ایرانی به تک ستاره قهرمان ایتالیا تبدیل شده بود و در سه دیدار دوستانه توانسته بود پنج بار گلزنی کند، او دچار مصدومیت شده است. این خبری است که وبسایت رسمی اینتر اعلام کرده است.

در اطلاعیه نراتزوری آمده است: مهدی طارمی صبح امروز در مؤسسه بالینی هومانیتاس در روزانو تحت معاینه MRI قرار گرفت. آزمایش‌ها نشان داد که وی از یک کشیدگی عضلانی در عضله دو سر ران پای چپ خود رنج می‌برد. وضعیت او هفته آینده مجدداً ارزیابی خواهد شد.

این مصدومیت در شرایطی رقم خورد که اینتر فردا در دیداری تدارکاتی و در ورزشگاه آرنا گاریبالدی، به مصاف پیزا می‌رود و طارمی که پیش از این برابر تیم‌های لوگانو، پرگولتسه و لاس پالماس موفق به گلزنی شده بود، در مسابقه فردا غایب خواهد بود.

هنوز شدت آسیب‌دیدگی طارمی مشخص نیست ولی اینزاگی امیدوار است که بتواند برای دیدار دوستانه 21 مرداد برابر چلسی، مهاجم ایرانی را در اختیار داشته باشد تا بتواند از زوج او و مارکوس تورام در خط حمله استفاده کند.

با توجه به بازگشت دیرهنگام لائوتارو مارتینز به تمرینات، اینزاگی قصد دارد تا از طارمی و تورام در هفته نخست فصل جدید سری آ استفاده کند و باید پیش از این دیدار، از آنها در یک بازی دوستانه جدی استفاده کند.

به هر حال باید منتظر آزمایش‌های بعدی ماند و دید که مهدی طارمی چه زمانی می‌تواند دوباره به تمرینات بازگردد اما مصدومیت او، خبر بدی برای این بازیکن است که می‌توانست در همان ابتدای کار، جای خود را در ترکیب اصلی نراتزوری، تثبیت کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار