| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد

ناامیدی پرسپولیس از گزینه مراکشی/ جایگزین عبدالکریم از مصر می آید؟

طبق اعلام سایت مراکشی پرسپولیس مذاکرات خود برای جذب یحیی عطیه الله را متوقف کرد و در حال مذاکره با یک بازیکن از لیگ مصر است تا او را جذب کند.

ناامیدی پرسپولیس از گزینه مراکشی/ جایگزین عبدالکریم از مصر می آید؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ پرسپولیس بعد از جدایی عبدالکریم حسن تلاش زیادی کرد تا یحیی عطیه را جذب کند. این بازیکن مراکشی که در سوچی روسیه بازی می‌کند گزینه مورد علاقه گاریدو بود، اما رقم بالایی که باشگاه سوچی برای فسخ قرارداد او می‌خواست باعث شد تا در نهایت پرسپولیس با او به توافق نرسد.

سایت lesiteinfo مراکش نوشت: پرسپولیس دست‌بردار جذب یحیی عطیه الله شد. یکی از منابع نزدیک به ما خبر داد که پرسپولیس به خاطر رقم بالایی که باشگاه سوچی و خود یحیی عطیه الله می‌خواست مذاکرات خود را متوقف کرد و به این ترتیب این انتقال متوقف شد.

این سایت مراکشی در ادامه مدعی شد که پرسپولیس به جای جذب یحیی عطیه الله سراغ یک بازیکن از لیگ مصر رفته است بدون آنکه نامی از این بازیکن به میان آورد.

سرمربی جدید پرسپولیس که سابقه مربیگری در مراکش و الجزایر را دارد اصرار به جذب بازیکنان جدید از کشور‌های آفریقایی دارد. فعلا که پرسپولیس با یک بازیکن از مراکش و یک بازیکن از الجزایر به توافق رسیده است و به نظر می‌رسد که خرید‌های تیم از قاره آفریقا ادامه دارد.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار