| کد مطلب: ۱۱۳۱۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد

تماس یحیی با گاریدو

یحیی عطیه الله، گزینه اصلی جانشینی عبدالکریم حسن برای پرسپولیسی شدن چراغ سبز نشان داد.

تماس یحیی با گاریدو

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از فروش ستاره قطری به الوکره، گزینه اصلی پرسپولیس و گاریدو برای جانشینی عبدالکریم حسن ، یحیی عطیه الله ستاره مراکشی باشگاه سوچی روسیه بود.

این بازیکن ملی پوش که مورد توجه الاهلی مصر هم قرار گفته بود دوست داشت راهی این تیم شود ولی این انتقال منتفی شد. یحیی ترجیح می داد به جای بازی در ایران راهی مصر شود تا نزدیک به خانواده اش باشد. همسر و فرزند ستاره تیم ملی مراکش ساکن آمریکا هستند و او برای دیدن خانواده خود از مصر یا کشورهای آفریقایی به مراتب زمان کمتری لازم داشت تا خودش را به آمریکا برساند. همین موضوع باعث شد تا پرسپولیسی ها نتوانند پاسخ مثبت را از ستاره مراکشی بگیرند.

طی روزهای اخیر گاریدو ایوب العملود مربی و همبازی سابق یحیی عطیه الله بارها با این بازیکن تماس گرفتند تا او را برای آمدن به ایران راضی کنند ولی پاسخ مشخصی دریافت نکردند. خانواده یحیی مخالف آمدن او به ایران بودند و به همین دلیل توافق با این بازیکن انجام نشد. با این حال طی ۴۸ ساعت گذشته اتفاق جالبی رخ داد و عطیه الله برای پرسپولیسی شدن چراغ سبز نشان داد. ماجرا از این قرار است که این بازیکن با ایوب همبازی سابقش و گاریدو که قبلا مربی اش بوده، تماس می گیرد و برای شروع مجدد مذاکرات اعلام آمادگی می کند. سرمربی پرسپولیس هم این موضوع را با مدیران پرسپولیس در میان می گذارد.

باشگاه پرسپولیس که تقریبا از آمدن یحیی نا امید شده بود، با چند گزینه دیگر مذاکرات مثبتی را انجام داد تا یکی از آن ها را به خدمت بگیرد. حال مدیران پرسپولیس باید تصمیم بگیرند دوباره با یحیی عطیه الله و باشگاه سوچی وارد مذاکره شوند و یا اینکه با یک مدافع چپ دیگر قرارداد ببندند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار