| کد مطلب: ۱۱۳۱۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

بیرانوند دو دروازه بان را به دردسر انداخت

علیرضا بیرانوند رسماً باعث مختل شدن زندگی دو سنگربان جوان و بلاتکلیفی دو باشگاه لیگ برتری شده است!

بیرانوند دو دروازه بان را به دردسر انداخت

به گزارش آرمان ملی، ابتدا باید گفت که در این ماجرا علیرضا بیرانوند اصلاً مقصر نیست. او کوچکترین نقشی در اتفاقی که افتاده ندارد و مثل هر ورزشکار دیگری حق داشته برای آینده خود تصمیم بگیرد، اما از آن طرف به هر حال این اتفاق هم افتاده!

درس اصلی ماجرا هم این است که مسائل به همان سادگی که ما فکر می‌کنیم نیست. در یک اتفاق معمولی همه حق دارند و به سادگی نمی‌شود قضاوت کرد....

علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس را فسخ کرد و به تراکتور رفت. با این کار احمد گوهری دروازه‌بان ذخیره او در پرسپولیس که فصل قبل خیلی راحت توانست به صورت قرضی راهی آلومینیوم شده و در آنجا بازی کند و بدرخشد، برای گرفتن دوباره رضایت‌نامه به مشکل خورد!

باشگاه پرسپولیس هم حق دارد. سرخها تا خیالشان از بابت دروازه‌بان تازه جمع نشده نمی‌توانند در مورد نیروهای در اختیار خود تصمیمی بگیرند. احمد گوهری هم حق دارد، او می‌خواهد جایی برود که بازی کند و پرسپولیسی‌ها هم حق دارند اگر فکر می‌کنند او توان حفاظت از دروازه تیم بزرگ را ندارد!

اما آن طرف بیرانوند، جانشین حسین پورحمیدی در تراکتور شد. دروازه‌بانی که یک بار در استقلال طعم نیمکت نشینی را چشیده و دیگر دوست ندارد آن خاطرات تلخ تکرار شود. پورحمیدی از بعد استقلال هرجا رفت بازی کرد و آنقدر درخشید که فصل قبل تراکتور او را خواست.

در همین لیگ بیست و سوم حسین پورحمیدی با ۱۸ کلین شیت به همراه سید حسین حسینی کاپیتان استقلال صاحب رکورد شد و در این سال‌ها آنقدر خوب بود که همیشه به تیم ملی دعوت شده و این حق طبیعی اوست که بخواهد جایی برود که بازی کند.از آن طرف تراکتور هم حق دارد، چون هنوز نتیجه شکایت پرسپولیس از بیرانوند اعلام نشده و چنانچه او محروم شود، تراکتور به پورحمیدی نیاز خواهد داشت. پس رضایت‌نامه او را نمی‌دهند که به تیمی دیگر برود!

این وسط این دو گلر نگران آغاز لیگ هستند؛ چرا که تیم‌ها مجبورند پرونده نقل و انتقالات را بسته و خود را مهیای مسابقات کنند. بازیکنی که ظرف همین یکی دو روز تکلیف خود را مشخص نکند، شاید تا نیم فصل بیرون بماند مگر اینکه رضایت‌نامه قطعی خود را گرفته و بازیکن آزاد شناخته شود...

پس می‌بینید که آنجا هم همه حق دارند و تمام این اتفاقات با انتقال بیرانوند رقم خورده است که او هم حق داشت بهترین تصمیم را برای خود و آینده خانواده‌اش بگیرد!

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار