| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

سیستم گاریدو برای خط دفاعی پرسپولیس

پرسپولیس قرار است با همان آرایش دفاع چهار نفره در لیگ بعدی حاضر شود.

سیستم گاریدو برای خط دفاعی پرسپولیس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس اگرچه طی این مدت در تمرینات گروهی و فوتبال درون تیمی آرایش های مختلفی را در خط دفاعی به آزمون گذاشته و با نفرات پرتعدادی که در خط دفاعی دارد سیستم هایی با سه دفاع یا چهار دفاع را تمرین کرده اما به نظر می رسد انتخاب نهایی او همان آرایش دفاع 4 نفره است.

از این رو طبق خبرهایی که از تمرین به گوش می رسد درنهایت گاریدو تصمیم گرفته با همان سیستم آشنای بازیکنان پرسپولیس یعنی دفاع 4 نفره در لیگ بعدی حاضر شود. به هرحال خط دفاعی پرسپولیس که طی چند سال اخیر به ثبات خوبی دست پیدا کرده در تمام فصل های اخیر با سیستم 4 دفاع بازی کرده و همین موضوع باعث شده تا گاریدو دست به آرایش دفاعی تیمش نزند.

هرچند طبیعی است این آرایش به هنگام دفاع و حمله تغییر می کند. به ویژه به هنگام حمله که به جهت تمایل زیاد ایوب العمود به هجوم و نفوذهای پیاپی روی دروازه حریفان، دیگر دفاع کناری در منطقه چپ خط دفاعی، با احتیاط بیشتری در زمین خودی مستقر شده و با دو مدافع میانی آرایش دفاع سه نفره را به خود بگیرند تا مهاجمان تیم روبرو را کنترل کنند.

حال باید منتظر بود و دید به جز ایوب العمود و حسین کنعانی که جایگاه خود را در ترکیب اصلی ثبیت کرده اند، کدام بازیکنان می توانند خود را در ترکیب دفاع 4 نفره گاریدو به اندیشه های سرمربی اسپانیایی سرخ ها تحمیل کنند.

 

منبع : خبر ورزشی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار