| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد

تصمیم آخر: پاسخ منفی ستاره بارسا به عربستان

رافینیا بار دیگر به نمایندگان عربستانی اعلام کرد که حاضر نیست از بارسلونا جدا شود.

 تصمیم آخر: پاسخ منفی ستاره بارسا به عربستان

 به گزارش آرمان ملی آنلاین  ، رافینیا از زمان پیوستنش به بارسلونا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او در چند پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به گوش برسد و حتی گفته می‌شد که مدیران این باشگاه امیدوار هستند که بتوانند با فروش او بودجه مورد نظر برای خرید بازیکنان جدید را فراهم کنند.

حضور این بازیکن در فهرست فروش بارسا اتفاق جدیدی نیست، اما انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید باعث شده است که او امید زیادی به درخشش تحت هدایت این مربی آلمانی داشته باشد و بار دیگر تصمیم بگیرد که شانسش را با پیراهن بارسلونا در رقابت‌های فصل آینده امتحان کند.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده است که چند واسطه از فوتبال عربستان در هفته جاری بار دیگر با این ستاره برزیلی تماس‌هایی داشته و از او درباره احتمال پیوستنش به باشگاه‌های عربستانی در پنجره تابستانی پیش رو و پیش از پایان ماه آگوست سوال کرده‌اند.

اما پاسخ رافینیا مانند قبل کاملا قاطعانه بوده است. او به این واسطه‌‌ها اعلام کرده است که به هیچ وجه قصد ترک بارسلونا را در این تابستان ندارد و اولویتش حضور در این تیم در رقابت‌های فصل آینده است و فعلا به حضور در فوتبال عربستان فکر نمی‌کند.

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار