| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۶۷
لینک کوتاه کپی شد

اولین بازی و اولین گل

چه شروعی: جواهر بارسا آمده که بماند

پائو ویکتور، مهاجم جدید بارسا، در اولین بازی خود برای تیم اصلی گلزنی کرد تا مشخص شود چرا بارسا او را از خیرونا به خدمت گرفت.

چه شروعی: جواهر بارسا آمده که بماند

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ، فصل گذشته ویکتور 20 گل برای تیم دوم بارسا به ثمر رساند و همین درخشش باعث شد او که به صورت قرضی از خیرونا جذب شده بود، قراردادش تا سال 2029 دائمی شود. ویکتور در اولین بازی برای تیم اول بارسا به منچسترسیتی گل زد تا شروعی رویایی داشته باشد.

بارسا غرق در مشکلات مالی، به دنبال تقویت خود با جوانان است و پس از گاوی، پدری و لامین یامال، حالا فلیک می‌خواهد از تور پیش فصل در ایالات متحده، برای شناسایی جواهرات جوان دیگر استفاده کند. ویکتور بدون شک یکی از آنهاست.

پس از همکاری سرخی دومینگز و مارک کاسادو، پاس خوبی به پائو رسید و ضربه تمام کننده خوب او اجازه داد تا بارسا بازی را مقابل منچسترسیتی پپ گواردیولا با یک گل پیش بیفتد.

 

3dkvtmlj

 فصل قبل پائو در 39 بازی انجام شده برای بارسا اتلتیک 20 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد. در سن 22 سالگی، او یکی از بازیکنان کلیدی تیم تحت رهبری رافا مارکز بود. اولین آزمون در تیم اول و یک گل، شروعی بهتر از این برای ویکتور نمی شد تصور کرد. از حالا باید جای خاصی برای او در فهرست تیم اول رزرو کرد.

gip0zg0g

منبع : ورزش3

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار